Lidl anmeldelser af medarbejdere

Fandt 7 anmeldelser, der svarede til søgningen
Sjov og rutinemæssig butik
Butiksassistent (Tidligere medarbejder) –  Odense19 juli 2017
En typisk dag for mig bestod i at tage mig af bagerafdeling, hvilket skulle stå klar til vi åbnede. Jeg udfyldte diverse papirer for at efterleve standarden i bageriet i forhold til hygiejne. Jeg hjalp efterfølgende med opfyldning af varer, frost, køl, kød og grønt, som kom hjem hver morgen, udover det fyldte jeg også diverse kolonial op. Den bestod også på kasseekspedering, hvor der samtidig skulle være tid til opfyldning af cigaretter, spiritus, slik og tog mig også af diverse rengørings projekter deromkring.
Eftersom jeg fik mulighed for at blive lukkeansvarlig, stod jeg også for klargøring af butikken, til den næste dag, og kasseoptælling samt slut optælling af pengeskab.
Det sværeste ved arbejdet i Lidl, var nok den store udskiftning af personale, især idet vi skulle bruge megen tid på og oplære hele tiden. Vi havde også stor udskiftning af chefer, hvilket betød at vores rutiner ofte blev lavet om så den effektive udnyttelse af tiden blev minimeret.
Der blev arbejdet meget med hele tiden at holde varerne friske, hvilket var den del af arbejdet jeg godt kunne lide. Alt blev tjekket igennem flere gang om dagen, så det hele tiden tog sig bedst ud.
Fordele
Gode kolleger, og gode hjælperedskaber
Ulemper
Afbrydelser i pauser
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 9NejIndberet
Go arbejdsplads
Kassedame (Tidligere medarbejder) –  Fr.sund og farum8 januar 2017
De var søde og gode til at samarbejde altid smilene og hjælpsom.
Fordele
God samarbejde
Ulemper
Ingen
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 16NejIndberet
Lederskab
Productieve dagen met veel werk en tevreden klanten
Verkoopleider (Tidligere medarbejder) –  Helsinge, Vestergade 62 august 2016
Ik had een goed en positief werken met mijn collega's.
Het was geweldig om te komen om elke dag te werken, maar de baas was niet zo leuk.
Fordele
Nice werkplaats
Ulemper
Geen lunchpauze soms, slechte baas, omschakeling
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 5Nej 1Indberet
forvirret men stadig god
lagermedarbejder (Tidligere medarbejder) –  D8516 april 2015
lidl er en lidt forvirrende arbejdsplads, hvor ledelsen kan være svær at følge med da de siger lidt hvad de selv mener er rigtigt og ikke snakker sammen.
Fordele
det var bare dejligt at være der da arbejdsmoralen ikke fejler noget
Ulemper
ledelsen snakker ikke rigtigt sammen
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 5Nej 1Indberet
Lederskab
Lidl where you find everything that you think of.
Production Manager (Tidligere medarbejder) –  København, D8417 marts 2014
Nothing stays the same, up-to-date.
it means that everything is changeble in LIDL. to match all the customers needs.
When we have the guest's attention, we simply ask: Would you like to share your opinions also?

This simple addition to the questionnaire results in high volumes of public reviews of Lidl, all by verified guests which other potential guests will know that they can trust.

There is always a flow of recent reviews which honestly reflect the improvements you are doing daily at Lidl
Fordele
many branches
Ulemper
nothing
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2NejIndberet
Fine workplace
Warehouse Operative (Tidligere medarbejder) –  Kolding23 februar 2014
A day would go with packing the orders for the different shops. We work together as a team to ensure that the work is finished in the best manner and on time. Some heave lifts must be made sometimes but this is a part of the job. Good colleges makes the day go by quick and skilled leaders help to ensure a solution to any difficulty which perhaps would appear during the day.
Fordele
opportunity to work a lot
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 4Nej 1Indberet

Se flere Lidl anmeldelser