7-Eleven

Butiksmedarbejder2 anmeldelser

3,3Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 2 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 14.991 anmeldelser

min erfaring

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
det sværeste ved 7-eleven var nok at stå op i mere end 8 timer, jeg har nemlig dårlige knæ. det bedste ved 7-eleven var nok medarbejderne. det var ikke så svært ved superbrugsen, vil bare gerne tjene flere penge

Fordele

arbejdserfaring

Ulemper

løn

arbejdsplads

Jeg havde tit morgen vagter i weekenderne og eftermiddags vagter i hverdagene. Jeg startet altid med at tælle min kasse op. Efterfølgende tjekker jeg om maden er blevet, hvis det ikke er skal jeg lave dem før der kommer en masse kunder. Der er ret travlt, og det er ikke det slemmeste. Det var et godt sted at arbejde. Jeg havde en god chef, med en masse gode kollegaer. Hvis der ikke var fyldt op og der ikke er kunder, så skal man fylde op bag i, men man skal altid stadig holde øje med butikken, for man står som regel altid alene. Den sværeste del af jobbet er når man skal tælle varer og rydde hele butikken op. Det bedste ved jobbet var nok at man havde det godt og vi kunne snakke pænt til hinanden og havde en god chef.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos 7-Eleven. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 14.991 anmeldelser