7-Eleven Løn og arbejdsgoder-anmeldelser

Se alle 12.875 anmeldelser
det sværeste ved 7-eleven var nok at stå op i mere end 8 timer, jeg har nemlig dårlige knæ. det bedste ved 7-eleven var nok medarbejderne.

det var ikke så svært ved superbrugsen, vil bare gerne tjene flere penge
Fordele
arbejdserfaring
Ulemper
løn
Hyggelig og god arbejdsplads, der altid var noget man så frem til.
Fordele
god løn
Ulemper
korte pauser
1,0
En typisk dag på 7-Eleven forløb således, at man mødte ind og tjekkede fastfood, om der var noget der skulle udsmides eller noget nyt der skulle laves, og så gjorde man ellers bare det. Arbejdet forløbet strengt efter to-do list, hvilket fjerner noget mere personligt og menneskeligt ved tankstationen.
Jeg havde tit morgen vagter i weekenderne og eftermiddags vagter i hverdagene. Jeg startet altid med at tælle min kasse op. Efterfølgende tjekker jeg om maden er blevet, hvis det ikke er skal jeg lave dem før der kommer en masse kunder. Der er ret travlt, og det er ikke det slemmeste. Det var et godt sted at arbejde. Jeg havde en god chef, med en masse gode kollegaer. Hvis der ikke var fyldt op og der ikke er kunder, så skal man fylde op bag i, men man skal altid stadig holde øje med butikken, for man står som regel altid alene. Den sværeste del af jobbet er når man skal tælle varer og rydde hele butikken op. Det bedste ved jobbet var nok at man havde det godt og vi kunne snakke pænt til hinanden og havde en god chef.
Jeg elsker når noget sker på min arbejdsplads. Der må gerne være lidt pres på, næsten konstant.
Og det gjorde der i 7-Eleven. Jeg havde næsten kun morgenvagter, så lærte at være endnu mere punktlig end jeg før har været. Jeg skulle stå op kl 03 for at nå ind til arbejdspladsen kl 04:30 for åt starte min åbningsvagt.
Fordele
Tilbud på næsten alt i butikken, gratis rejser.
Ulemper
Kunder der var sure på DSB og lod det gå ud over os.
Det var fint at arbejder der, men det er et job som ikke er for alle i længden
Fordele
personale rabat
Ulemper
ingen pauser
1,0
Jeg var uheldig at den nye ledelse som overtog butikken i nov havde en anden løsning end min tidligere chef havde så ud med mig skulle jeg meget nøglet arbejdsstuktur ujævnt fordelt jeg havde nattevagt 7dage så 7dage fri men det er det også fordelen ved det var så mig der skulle rengøre butik og inventar men ujævnt fordi at det kun forekom natligt
Fordele
massere af nye mennesker i hverdagen
Ulemper
korte pauser og stresset fordeling af arbejdsopgaver lavtlønnet
Lærerigt og sjovt arbejde. Selvom nogle dage har været tidsbegrænsende, har jeg haft det sjovt og lært meget på samme tid. Det hårdeste ved jobbet var at man om aftenen var alene, og at man til tider godt kunne bruge en hjælpende hånd.
Ulemper
Ingen pauser
Vis flere 7-Eleven-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos 7-Eleven. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,6