Aarhus Kommune

HjælpsomhedBedømmelseDato
Viser alle 11 anmeldelser

Godt arbejdssted

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Godt arbedsmiljøMulighed for medindflydelseGode kollegaer

Fordele

Arbejdstider

Ulemper

Besparelser

Højt effektivitetsniveau og kompetente medarbejdere

Sølystskolen, en folkeskole i Aarhus Kommune, er kendetegnet ved højt effektivitetsniveau og kompetente og ansvarlige medarbejdere.

Jobcenter Aarhus Gunnar Clausensvej

Ingen udviklingsmuligheder, dårlig ledelse og medarbejder behandling.

Fordele

pauser, god kantine

Kontaktperson

Jeg arbejder men tvillinge børne, hvor de er meget aktivt dreng.

Bardzo miła atomosfera pracy

Na każdym kroku jest pomoc od strony współpracowników. Zawsze człowiek czuje się potrzebny.

👍

Fantastisk arbejde i Aarhus midtby, hvor man lavede div belægning I Aarhus midtby

Fordele

Frihed under ansvar

Alt for mange assistenter, ellers ok arbejdsplads

Hvorfor så mange assistenter som ikke har tid til pleje. De har mere travlt med at dokumentere, dossere piller osv.

Fordele

Forstyrret frokostpause, men sådan har det jo altid været

Ulemper

Ingen hjælp i plejen af assistenterne

challenging in a good way

I used to work on the weekend, so my days were quite similar. This job was challenging from beginning to end. You meet people you don't know and you have to help them for the first, but it gets easiar with time when you get to know the people. The best part was that you went beyond your expectations of yourself and developed yourself personally in a way you wouldn't have thought of. The hardest part was when you had to help citizens you haven't helped before, because ofcasue they would prefer a permanent employer. My Co-workers were very helpfull when you needed their help with anything, i loved that.

Fordele

Break paid

Søde engarede kollegaere

Søde borgere som syntes om min måde at gøre dagen god for dem. Tid til at tage mig af borgeren. Drikke en kop kaffe med dem. Sætte borgeren i centrum. Får vist tillid af ledelsen.

Fordele

Possitivt miljø

Ulemper

Når vi ikke er nok på arbejde.

Livlig arbejdplads, idet jeg arbejder på en skole

Alt er fantastisk, idet jeg arbejder i min branche, som er oversættelse.

Fordele

Gratis Kaffe

Ulemper

Ingen

God arbejdsplads med opfølgning af kurser.

Der er gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Med mulighed for at øge kompetancer for den enkelte. Hverdagen er presset og der skal være en god stemning for at dagligdagen hænger samme for alle. Stor mulighed for at bruge alle sine færdigheder. Dette kan sommetider besværlig gøres af den daglige ledelse, da der ikke altid er tillid til medarbejderne. Meget opvejes af gode resultater med borger og deres pårørendes positive tilkendegivelser om deres møde med plejesektoren.

Fordele

Der er mulighed for at få ændret arbejdsvilkår med andre vagter eller andet arbejdssted.

Ulemper

Det kan bliver besværlig hvis den enkelte ikke kan samarbejde med nærmeste leder.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Aarhus Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 11 anmeldelser