Aarhus University

Aarhus University Ledelse-anmeldelser

Se alle 34 anmeldelser
Dog ikke altid målrettet og effektivt. Programmet havde været i gang 1 år før jeg ankom, men der var ikke sket noget på den tid. Det er en træg organisation med mange beslutningstagere.
Fordele
Fri frokostpause og 6 ugers ferie
Ulemper
Ingen karrieremuligheder
Aarhus university is een geode wetenschappelijke omgeving met verschillende expertises. Helaas gaat deze universiteit gebukt onder de bezuinigingsdrang van de regering en meer en meer wetenschappers worden ontslagen om genoeg geld over te houden voor het administratieve personeel.
meget spændende arbejde, men en dårlig, fraværende leder, og dårligt samarbejde på arbejdspladsen
Fordele
kort til arbejdet, spændende arbejde
Ulemper
dårlig lederskab, dårlig samarbejde
- Håndtering af kvantitative data og statistisk analyse
- Kvalitative analyser

- Projektledelse og koordinering

- Data og resultater

- Analyse og perspektivering af elitemigration

- Mundtlig og skriftlig akademisk formidling
Confiance, communication et travail d'équipe sont prmordial pour effectuer cette tâche.
La struttura dell'azienda permette molta libertà di crescita e sperimentazione
Koordinere forskellige ønsker om indkøb med interessenter og berørte brugere for at vejlede om hvilken anskaffelsesform, der skulle anvendes.
Opfølgning og genforhandling eller forlængelse på eksisterende kontrakter, herunder kontraktstyring.

Deltaget i Investerings-Projektmøder, således at den tekniske del af investeringen blev fulgt op at en juridisk vurdering af indkøbsmodel.

Faglig god ledelse med ugentlige 1:1-kkoordineringer.

Gode faglige sparringer med teamkolleger.

Meget selvstændigt indhold i arbejdet, som både er lærende, modner og giver god erfaring.

Den sværeste del af jobbet er, når der er interesssekonflikt mellem den bruger der skal anskaffe varen og indkøbsafdelingen, hvor brugeren oplever indkøbsafdelingen som irriterende, besværlig og chikanerende. Men det kan løses, tager tid og gevinster i sig selv efterfølgende.

Det bedste er det store og meningsfyldte ansvar i de enkelt arbejdsopgaver, hvor man kan koordinere med sine teamkolleger.
Fordele
Afvekslende hverdag, fagligt input eller erfaringsudveksling
Ulemper
At man ofte modtog ønsker om indkøb så betids sent, at der ikke var tid til at gennemføre et udbud eller en anskaffelse der følger reglerne her for.
Den bedste arbejdsplads jeg har haft. Altid tid til at gøre sit arbejde og dejlige bruger. Gode kollegaer og jeg fik kvallitetstillæg og kompetencetillæg da jeg kun havde været ansat i kort tid. Fik også 2 rengøringskurser og kun 1 anmærkning ved kvaliteteskontrol.
Fordele
Arbejdstøj
Ulemper
selvbetalt kaffe og for kort pause
Vis flere Aarhus University-anmeldelser
Du kan prøve:
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Aarhus University. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
4,4