ALDI anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 1.503 anmeldelser
Man skal altid stresse med de ting man er i gang med.
Der er virkelig dårlige forhold i Aldi, da man ikke må sætte mere end to folk i butikken ad gangen ender det med at virke som det rene slavearbejde. Jeg vil aldrig anbefale andre at søge job der og ej heller nogensinde handle i Aldi! En ved kassen konstant og en der skal ordne hele butikken, som butikschef skal man samtidig med at sætte varer på plads, bage bake off og ordne frugt og grønt også lave kpi og andet kontorarbejde (butikschefen regnes med i normeringen). Aldi prioritere ikke kunderne eller de ansatte, men frugt og grønt som 1. Prioritet
Fordele
Ingen
Ulemper
Der forefindes INGEN digitalisering i Aldi
Som mange andre butikker, er dette en super fin arbejdsplads, hvor alle snakker sammen
I think that the brand is quite good in term of opportunity because they provide possibilities to get a higher post if you choose to go through their formation. But their intern politic could be way better...
Hovedpointe: Seriøst bliv medlem af en fagforening FØR du bliver ansat i Aldi, og sørg for at rapportere dem for ALT. Jeg var stedfortræder i en filial, hvor det blandt andet var en del af mine arbejdsopgaver at tjekke løn igennem. Vi havde ofte en deal om i vores forretning, at i stedet for at sidde og stirre ude til middagspausen, så måtte man gerne springe pausen over og bare få løn for det. Efterfølgende kunne man dog se på timesedlerne, at områdelederen havde streget over og rettet i timerne. Til sidst begyndte jeg at tælle sammen, hvor ofte man blev tvunget til lige at blive efter arbejdstid (uden at få løn for det), og hvor ofte man fik afbrudt sin (ubetalte) middagspause. Jeg har oplevet at være tvunget af min filialleder til at vi måtte blive næsten 1 time efter lukketid, for "vi går ikke, før vi er færdige". Ubetalt. Efter ganske få måneder var et kvarter her og en misset frokostpause der blevet til næsten 10 000 kr. i ubetalt løn. På et tidspunkt konfronterede jeg min tillidsmand og lønkontoret med det, og nogle dage efter fik jeg at vide af min filialleder, at jeg ikke måtte tjekke løn- og tillægsbogen igennem for alle medarbejdere (selvom det stod i min stedfortræderkontrakt, at det var en del af mine arbejdsopgaver). Faktisk stod min filialleder og truede og råbte og skreg af mig, da jeg oplyste ham om, at det var mit arbejde at gøre, og at han måtte tage det med områdelederen, hvis jeg skulle på en anden kontrakt. Faktisk blev det så ubehageligt, at jeg sagde farvel, vendte mig om, og aldrig vendte tilbage. Ti minutter efter fik jeg et opkald fra min - mere...
jeg lærte at være en del af kæden, lærte alle de forskellige arbejdsopgaver der tilhører et job som butikmedhjælper.
i Aldi som är en Företåg,,, jag har en jätte bra afarenhet...
Ringe ledelse, kan aldrig færdiggøre arbejdsplan til tiden og bliver ved med at ændre arbejdsplanen.
ALDI ist jetzt endlich aus dem Winterschlaf erwacht und versucht die Konkurrenz einzuholen. Das Management ist im Umbruch und besteht aus zu vielen Geschäftsführern.
Fordele
Gutes Gehalt
Ulemper
keine Struktur
Lange vagter på kasse,mange opgaver ved kasse indimellem alle kundebetjeningerne. Jeg har lært Aldi´s bestillingssystem og andre ting. Ledelsen er svær,at beskrive, men nogen steder er de uforstående overfor personalet. Arbejdskulturen er ok Den sværeste del af jobbet i aldi er,at tilfredsstille dine kunder, når der bliver pålagt kassemedarbejderen så mange opgaver. Det bedste er når kunden er tilfreds og glad.
Fordele
ingen
Ulemper
manglende hjælp til personalet.
Der blev taget meget hensyn til medarbejderne Og pauserne skulle overholdes.
Fordele
Ingen gratis frokost
Ulemper
Fulde pauser
Selv om ansættelsen i Aldi kun skulle have været en måde at give mig nødvendige økonomiske midler til forsørgelse og etablering i Danmark, så engagerede jeg mig alligevel stærkt i udviklingen af afdelingen. I nogle perioder var jeg alene ansvarlig for ledelse og udvikling. Arbejdet havde givet mig mulighed for at lære de danske arbejdsvilkår bedre at kende og tid til at lære dansk.
Egentlig et godt sted at arbejde, men desværre alt for meget sladder og intriger, chef og ansatte imellem
Fordele
Faste kunder
Ulemper
Intriger og sladder
Aldi Haslev er n god srbejdsplads gode kollegaer.kan være travl og lange åbningstiden men sådan er forretningslivet jo desværre blevet. Dejligt kontakt med kunderne
Fordele
Gode kollegaer
Ulemper
Lukketiderne
Det er et meget psykisk og fysisk hårdt arbejde og hvis ikke de andre synes om dig bliver man kørt psykisk ned
Fordele
God løn
Ulemper
Ikke plads til at være menneske
Jeg har oplevet en god arbejdsmoral her og kan stærk anbefalede dem
Ulemper
Rengøring, sygemeldinger
fair og tryg arbejdsplads med skiftende arbejdsopgaver. har været nu hos Aldi i 10 år, dvs at jeg er meget tilfreds og glad for jobbet, men pga flytning søger jeg noget nyt og spændende i Herning området
Fordele
god løn, god arbejdsmiljø og arbejdstider
Ulemper
ingen
Hello there my name is Berhane and am 23 years old, I live in Roskilde municipality and I take a small amount of money from them, and I go to the language school Roskilde. I speak English and Greeck and Arabic and bit Danish. I have been working in Greece at supermarket and am looking for a job now I hope I can get one here in Roskilde.
det er ikke et sted at arbejde, da medarbejderne bliver behandlet rigtig dårligt ´samt der forgår chikane . jeg vil ikke råde nogle til at søge i Aldi de ødeligger bare en af
Fordele
ingen
Ulemper
rigtigt dårlig arbejdesmiljø
Har været utrolig glad for jobbet, en go arbejdsplads med nogle dejlige kollegaer
Fordele
Gode kollegaer
Ulemper
Arbejdstiden
meget travlt stod ofte alene måtte blive der efter lukketid. gode kolleger havde ofte 14 dage i træk var svært at være alle vegne
Fordele
ingen
Ulemper
ikke altid pauser
Vis flere ALDI-anmeldelser
Du kan prøve: