ALDI anmeldelser fra medarbejdere i Haverslev

Haverslev2 anmeldelser
Se alle 1.487 anmeldelser
fair og tryg arbejdsplads med skiftende arbejdsopgaver. har været nu hos Aldi i 10 år, dvs at jeg er meget tilfreds og glad for jobbet, men pga flytning søger jeg noget nyt og spændende i Herning området
Fordele
god løn, god arbejdsmiljø og arbejdstider
Ulemper
ingen
1,0
Hovedpointe: Seriøst bliv medlem af en fagforening FØR du bliver ansat i Aldi, og sørg for at rapportere dem for ALT.

Jeg var stedfortræder i en filial, hvor det blandt andet var en del af mine arbejdsopgaver at tjekke løn igennem. Vi havde ofte en deal om i vores forretning, at i stedet for at sidde og stirre ude til middagspausen, så måtte man gerne springe pausen over og bare få løn for det. Efterfølgende kunne man dog se på timesedlerne, at områdelederen havde streget over og rettet i timerne. Til sidst begyndte jeg at tælle sammen, hvor ofte man blev tvunget til lige at blive efter arbejdstid (uden at få løn for det), og hvor ofte man fik afbrudt sin (ubetalte) middagspause. Jeg har oplevet at være tvunget af min filialleder til at vi måtte blive næsten 1 time efter lukketid, for "vi går ikke, før vi er færdige". Ubetalt. Efter ganske få måneder var et kvarter her og en misset frokostpause der blevet til næsten 10 000 kr. i ubetalt løn.

På et tidspunkt konfronterede jeg min tillidsmand og lønkontoret med det, og nogle dage efter fik jeg at vide af min filialleder, at jeg ikke måtte tjekke løn- og tillægsbogen igennem for alle medarbejdere (selvom det stod i min stedfortræderkontrakt, at det var en del af mine arbejdsopgaver). Faktisk stod min filialleder og truede og råbte og skreg af mig, da jeg oplyste ham om, at det var mit arbejde at gøre, og at han måtte tage det med områdelederen, hvis jeg skulle på en anden kontrakt.

Faktisk blev det så ubehageligt, at jeg sagde farvel, vendte mig om, og aldrig vendte tilbage. Ti minutter efter fik jeg et opkald fra min
 - mere...