ALDI Ledelse-anmeldelser

Se alle 1.482 anmeldelser
Man skal altid stresse med de ting man er i gang med.
1,0
Der er virkelig dårlige forhold i Aldi, da man ikke må sætte mere end to folk i butikken ad gangen ender det med at virke som det rene slavearbejde. Jeg vil aldrig anbefale andre at søge job der og ej heller nogensinde handle i Aldi! En ved kassen konstant og en der skal ordne hele butikken, som butikschef skal man samtidig med at sætte varer på plads, bage bake off og ordne frugt og grønt også lave kpi og andet kontorarbejde (butikschefen regnes med i normeringen).
Aldi prioritere ikke kunderne eller de ansatte, men frugt og grønt som 1. Prioritet
Fordele
Ingen
Ulemper
Der forefindes INGEN digitalisering i Aldi
1,0
Hovedpointe: Seriøst bliv medlem af en fagforening FØR du bliver ansat i Aldi, og sørg for at rapportere dem for ALT.

Jeg var stedfortræder i en filial, hvor det blandt andet var en del af mine arbejdsopgaver at tjekke løn igennem.
Vi havde ofte en deal om i vores forretning, at i stedet for at sidde og stirre ude til middagspausen, så måtte man gerne springe pausen over og bare få løn for det. Efterfølgende kunne man dog se på timesedlerne, at områdelederen havde streget over og rettet i timerne. Til sidst begyndte jeg at tælle sammen, hvor ofte man blev tvunget til lige at blive efter arbejdstid (uden at få løn for det), og hvor ofte man fik afbrudt sin (ubetalte) middagspause. Jeg har oplevet at være tvunget af min filialleder til at vi måtte blive næsten 1 time efter lukketid, for "vi går ikke, før vi er færdige". Ubetalt. Efter ganske få måneder var et kvarter her og en misset frokostpause der blevet til næsten 10 000 kr. i ubetalt løn.

På et tidspunkt konfronterede jeg min tillidsmand og lønkontoret med det, og nogle dage efter fik jeg at vide af min filialleder, at jeg ikke måtte tjekke løn- og tillægsbogen igennem for alle medarbejdere (selvom det stod i min stedfortræderkontrakt, at det var en del af mine arbejdsopgaver). Faktisk stod min filialleder og truede og råbte og skreg af mig, da jeg oplyste ham om, at det var mit arbejde at gøre, og at han måtte tage det med områdelederen, hvis jeg skulle på en anden kontrakt.

Faktisk blev det så ubehageligt, at jeg sagde farvel, vendte mig om, og aldrig vendte tilbage. Ti minutter efter fik jeg et opkald fra min
 - mere...
1,0
Ringe ledelse, kan aldrig færdiggøre arbejdsplan til tiden og bliver ved med at ændre arbejdsplanen.
ALDI ist jetzt endlich aus dem Winterschlaf erwacht und versucht die Konkurrenz einzuholen.

Das Management ist im Umbruch und besteht aus zu vielen Geschäftsführern.
Fordele
Gutes Gehalt
Ulemper
keine Struktur
1,0
Lange vagter på kasse,mange opgaver ved kasse indimellem alle kundebetjeningerne.
Jeg har lært Aldi´s bestillingssystem og andre ting.

Ledelsen er svær,at beskrive, men nogen steder er de uforstående overfor personalet.
Arbejdskulturen er ok

Den sværeste del af jobbet i aldi er,at tilfredsstille dine kunder, når der bliver pålagt kassemedarbejderen så mange opgaver.

Det bedste er når kunden er tilfreds og glad.
Fordele
ingen
Ulemper
manglende hjælp til personalet.
Selv om ansættelsen i Aldi kun skulle have været en måde at give mig nødvendige økonomiske midler til forsørgelse og etablering i Danmark, så engagerede jeg mig alligevel stærkt i udviklingen af afdelingen. I nogle perioder var jeg alene ansvarlig for ledelse og udvikling. Arbejdet havde givet mig mulighed for at lære de danske arbejdsvilkår bedre at kende og tid til at lære dansk.
Egentlig et godt sted at arbejde, men desværre alt for meget sladder og intriger, chef og ansatte imellem
Fordele
Faste kunder
Ulemper
Intriger og sladder
Aldi Haslev er n god srbejdsplads gode kollegaer.kan være travl og lange åbningstiden men sådan er forretningslivet jo desværre blevet. Dejligt kontakt med kunderne
Fordele
Gode kollegaer
Ulemper
Lukketiderne
Jeg har oplevet en god arbejdsmoral her og kan stærk anbefalede dem
Ulemper
Rengøring, sygemeldinger
Vis flere ALDI-anmeldelser
Du kan prøve: