Amnesty International

Amnesty International anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 241 anmeldelser
Lederskabet hos Amnesty er helt i top, da de lytter til problemer og håndterer dem på en god måde. Der er plads til udfordringer, der hjælper med at forbedre ens egen person.
Ud på gaden og sige "Hej" til folk. Få folk til at melde sig ind i Amnesty. Alt i alt en god oplevelse, men ikke for sarte sjæle. Kollegaerne var rigtig gode.
Great place to work, with inspiring people. By volunteering at Amnesty International you become part of a great team that is trying to make a change in the world
Da jeg arbejdede for Amnesty International, gik det godt i starten og man fik en god timeløn. Jeg fik erfaring i, at imødekomme kunden og erhverve flere medlemmer. Det var sjovt og man arbejdede både som et hold, men også selvstændigt når du talt med alle mulige mennesker, der kom forbi.. Det vigtigste var ikke at give op ,når der var dårligt vejr, som f.eks. i vinter måneden, hvor jeg kom ind. Den sværeste del af jobbet var, at vide, hvor lang tid man skulle bruge på de forskellige mennesker, man talt med. Vi havde et minimum antal mennesker der skulle erhverves, inden vagten sluttede.
Jeg har lært meget fra Amnesty og glæder mig til, at bruge den erfaring på andre stillinger/jobs.
Fordele
Udendørs Arbejde, Holdånd
Ulemper
Korte Pauser, dårligt vejr
Vis flere Amnesty International-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Amnesty International. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
4,1