Bang & Olufsen

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 4 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 85 anmeldelser

Udviklende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Arbejdet hos Bang og Olufsen var meget afvækslende, mange spændende opgaver, gode kollegaer, og godt miljø

Bang & Olufsen DNA

A typical day as Quality Lead starts with a short morning meeting where we evaluate the day before and agree tasks for the new day.

Fordele

Excellent colleagues

Ulemper

Reducing staff

God arbejdsplads. Plads til indivudelle behov.

Efter 25 år i virksomheden vil jeg mene at det er tiden til at prøve nye kræfter. Der var altid mange bolde i luften op en gang, hvilket gjorde jobbet yderst spændende. Der var ikke 2 dage som var ens. I løbet af de 25 år har jeg deltaget på mange kurser som spændte lige fra informatik til de mere "bløde" kurser.

Fordele

Arbejdede selvstændig og tilrettelagde selv min arbejdsdag.

Ulemper

Ingen

Travlt hverdag

Travl hverdag med et godt arbejdsklima og gode kollegaer, Emner skulle tjekkes for overfladefejl og kontrolmåles... Produktionen kunne gå i produktionsstop bla. emner der havde overfladefejl,, så skulle emnerne sorteres og leverandøren skulle kontaktes. Havde nogle fantastiske kollegaer. Det sværeste - var en opgave og en udfordring At have nogle rigtige gode kollegaer og et frit omgangstone

Fordele

Billige produkter

Ulemper

Lønnen

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Bang & Olufsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.9