BAUHAUS

3.0Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 13 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 323 anmeldelser

Gode kolleger men meget dårligt psykisk arbejdsmiljø

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
meget dårlig ledelse der kun har fokus på bundlinien og forventer at man kan nå meget mere end det reelt er muligt at nå på en normal arbejdsdag. Der bliver talt ned til medarbejderne, og ikke talt med medarbejderne.

Ulemper

ingen medarbejder pleje overhovedet

Alt for topstyret

Alle mellemledere gik kun tænkte på deres eget vel, for ikke at komme i glemme med VHC (chef)

Dårlig arbejdsplads på alle parametre. Hvis man selv ved, hvad man er vær, så finder man et bedre arbejde.

Overholder ikke regler om arbejdsvilkår. Man forstyrre de ansatte når de er til deres retsmæssig pauser, og varehusets øverste leder, har nævnt at det må han godt og de forskellige ledere selvom HK og Dansk Erhverv, har sagt noget andet, som er den overenskomst Bauhaus selv har skrevet under på. Så hvis du skal have ro, når du har pause, så bliver du i vise tilfælde nød til at gå et andet sted hen, da man bruger kantinens telefon, til at få fat og forstyrre de medarbejder, der holder deres pauser, som de har ret til at holde ( uden at blive forstyrret)Hvis man gerne ville udføre en fantastisk kundeservice, så er Bauhaus ikke det sted man skal være, da bemandingen er så dårlig, at du ville opleve et utrolig hektisk og vanvittig stressende arbejdsmiljø, hvor du står meget alene, samt dækker så stor et areal, at du ikke kan yde den service, som man selv ønsker at få.Du skal vide, at ledelsen bakker dig ikke op, hvis der er opstået problemer med en kunde, så er det dig, der bærer skylden lige meget hvad.Det er en meget sjusket arbejdsplads, hvor man ikke holder sig til den gældende overenskomst.

Fordele

Der er ingen fordele, man kan få 10% rabat ved køb af produkter. Fortæller vel det hele

Ulemper

Dårlig eller ingen oplæring af de ansatte. Lageret er noget rod, og det skal kunderne nok fortælle dig

Vanvittigt arbejdspres som afdelingschef

Man forventer at man er der fra 07:45-17:30 på korte vagter, så er der så de lange som hedder 07:45-20:45. Så hvis man elsker at være på job i mange timer, til 32.000-35.000 så er det ideelt. Kulturen er at man kun hører det som er skidt, alt det som er godt er jo forventeligt. Dette har jeg ordret fra en souschef.

God Arbejdsplads

Det var rigtigt godt. Havde gode ledelse og kolleager. Altid smil på læberne i arbejdspladsen.

Godt

Som kasseassistent står man normalt i kassen i 4 timer i hverdagen og 8 timer i weekenderne. Det kan godt være nogle langtrukket og kedelige dage, men hvis man har gode og sjove kollegaer så flyver tiden afsted.

foosball table

Overall gret, Fun people to work with, great athmosphere. The Branch manager was super nice. Wish i could have gotten a full time job there. I worked part time while attending school

Behandlet dårligt af ledelsen.

Stressende at blive at blive kaldt dum hele dagen / ugen.

fin arbejdepladser

det har været sjovt og arbejde i Bauhaus da, man får forskellige mulige for at prøvet andre salgsafdeling også. så det har været en god oplevelse at kunne komme i praktik hos dem.

Ikke styr i tingene

Arbejdspladsen er meget præget af at der ikke er styr i tingene. Det starter med lidt til ingen oplæring. Det er svært at finde rundt selv som en medarbejder da lageret er utroligt rodet. Dette går jo ud over kunderne da der derfor er fejl i lagertallet og man skal bruge utroligt lang tid på at finde en enkelt vare. Dette resulterer i meget utilfredse kunder og dette skaber ikke ligefrem et rart arbejdsmiljø. Der er stort skift i personalet hvilket afspejler de forhold de ansatte arbejder i. Man bliver nemlig også udsat for timer langt over hvad aftalen er og i mit tilfælde var der ifølge chefen ikke noget at gøre ved det. En anden lille ting er at arbejdspladsen er utroligt mands domineret hvilket blandt andet bliver gjort til udtryk ved mandschauvinistiske jokes og objektivering af kvinder. Lønnen er heller ikke ligefrem til at juble af.

Fordele

Til dels rare kolleger

Ulemper

Har ikke styr på noget.

Det var et fint job.

Jamen det var et stille og roligt arbejde. Det drejede sig om at stille på plads og self plukke varerne til kunder der havde forudbestilt vare.

Fordele

Gratis kaffe/kakao -

Fantastic way to learn

Bauhaus is an amazing workplace with good people who are willing to learn you the needed skills with much more, The hardest part of the job is that you have to be fast in many new ways that I hadn't seen before. The most enjoyable part is that I can talk with my fellow co-workers without it being job-related.

Ambiente de trabajo ameno y flexible.

Ambiente de trabajo ameno y flexible, buena remuneración.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos BAUHAUS. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.0Kultur
  • Virksomheder
  • BAUHAUS
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?