Bauhaus
Bauhaus medarbejderanmeldelse

Ikke styr i tingene

13 november 2018
Arbejdspladsen er meget præget af at der ikke er styr i tingene. Det starter med lidt til ingen oplæring. Det er svært at finde rundt selv som en medarbejder da lageret er utroligt rodet. Dette går jo ud over kunderne da der derfor er fejl i lagertallet og man skal bruge utroligt lang tid på at finde en enkelt vare. Dette resulterer i meget utilfredse kunder og dette skaber ikke ligefrem et rart arbejdsmiljø. Der er stort skift i personalet hvilket afspejler de forhold de ansatte arbejder i. Man bliver nemlig også udsat for timer langt over hvad aftalen er og i mit tilfælde var der ifølge chefen ikke noget at gøre ved det. En anden lille ting er at arbejdspladsen er utroligt mands domineret hvilket blandt andet bliver gjort til udtryk ved mandschauvinistiske jokes og objektivering af kvinder. Lønnen er heller ikke ligefrem til at juble af.
Balance mellem arbejde/fritid
Kultur
Fordele
Til dels rare kolleger
Ulemper
Har ikke styr på noget.
Similar reviews
24 juni 2020
meget dårlig ledelse der kun har fokus på bundlinien og forventer at man kan nå meget mere end det reelt er muligt at nå på en normal arbejdsdag. Der bliver talt ned til medarbejderne, og ikke talt med medarbejderne.
Ulemper
ingen medarbejder pleje overhovedet
8 juni 2020
Man forventer at man er der fra 07:45-17:30 på korte vagter, så er der så de lange som hedder 07:45-20:45. Så hvis man elsker at være på job i mange timer, til 32.000-35.000 så er det ideelt.
Kulturen er at man kun hører det som er skidt, alt det som er godt er jo forventeligt. Dette har jeg ordret fra en souschef.
28 december 2019
Det var rigtigt godt. Havde gode ledelse og kolleager.
Altid smil på læberne i arbejdspladsen.
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Bauhaus. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,3