Bestseller

Bestseller anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 264 anmeldelser
en typisk dag i only, som ungmedarbejder kunne bl.a. starte med at skulle støvsuge butikken, og pudse spejle til åben. derefter kunne man f.eks. blive sat til at skulle pakke en masse nye vare op, og derefter hænge dem op. Noget af det fedeste ved jobbet var klart at stå ved kassen!
Dejlig atmosfær🙂👍 god sikkerhed .positiv mennisker
A good place to develop your skills, many good coworkers, great values shared by most of the employees in the company.
Hard work is always valued.

Salary could be better.
Det er en virksomhed som er i en rivende udvikling og hvor tingene går stærkt.
Bestseller giver deres salgselever og assistenter mulighed for hurtigt at overtage ansvaret for en af deres mange butikker, hvis man udviser interesse.

Desværre har man ikke (dengang jeg var ansat) den store indflydelse på indkøbet af kollektion til butikken.
Fordele
Pension
Ulemper
Kun bonus til butikschef
Efter sammenlagt 8 år hos Bestseller a/s; under flere brands, kan jeg roligt sige, at de har formet mig og gjort mig til den designer jeg er i dag!

Virksomheden giver én de største muligheder for at tage det ansvar man ønsker og lader én udvikle sig i den retning man ønsker! Jeg har været vidt omkring: grafisk designer, SoMe, print designer, stylist, trend researcher mm.

Desuden har jeg freelancet for dem adskillige gange i de år jeg har haft min egen virksomhed.
Modsat tidligere arbejdspladser, oplever jeg her en stærk team spirit, gang i den, personlig og professional udvikling samt god forståelse for work-life balance.

Mine ledere er altid til at spare med, de er ydmyge og respekterer enhver holdning uanset kollegaens jobtitel.

Der lægges vægt på sociale arrangementer som styrker sammenholdet både inden for og mellem forskellige brands og afdelinger.

Alt i alt er jeg utrolig tilfreds med mit job hos BESTSELLER!
Fordele
Fantastisk kantine, 50 % på alle BESTSELLER's mærker, god fleksibilitet, mulighed for selvudvikling, gratis kaffe/the/snacks og frugt hver dag, et hav af employee benefits
BESTSELLER offers a lot of responsibility and has a very flat organization, that allows you to grow faster. Management is very professional and experienced.
Fordele
Nice culture and good cantine
Ulemper
No cons
Normale arbejdstider , hvor jeg mødte fra 8-16 og begyndte med at måle det tøj jeg skulle prøve resten af dagen .

Ved dette job har jeg lært at samarbejde med mange forskellige folk bla. Når både designer og i indkøber skulle kommentere på tøjet. Derudover har jeg virkelig lært at være tålmodig , fordi folk er ikke lige hurtig til st tage en beslutning , men så må man bare holde tungen lige i munden.

Men det jeg har lært mest om er hvordan tøj skal sidde, hvordan det mærkes og hvordan det konstrueres.

Bestseller er en stor virksomhed , så at arbejde der har også vist mig , at alle teams skal samarbejde for at det hele kan køre rundt - så hvis der sker en fejl et sted ,så går produktionen i stå , så det handler meget om at løfte i folk og hjælpe hinanden.

Kollegaerne var rigtige gode og vi var gode til at hjælpe hinanden.

Det betyder rigtig meget , da man bedre trives og har det godt.

Så rundt regnet har jeg lært meget ved at arbejde hos bestseller og jeg er sikker på at jeg kan bruge det på andre arbejdspladser.
Fordele
Billigt tøj, fordele ude i bestseller butikker, sundhedspleje
Working at BESTSELLER is a joy, if you are ambitious and selfmotivated!

You quickly get resposibilty and are encouraged to make your own judgement calls.

You have a lot of freedom in your work, and and lot of flexibility.
Bestseller is were you turn to if you need alot of money real quick.
The job is easy and the salary is amazing.

A basic day on the job is about moving boxes from one place to another.
Fordele
Money
Ulemper
Long hours
En typisk dag på Bestseller er svær at beskrive, fordi det afhænger af hvilken afdeling man arbejder i. Den kunne bestå af 7,5 times plukning af tøj til butikker. Den kunne også bestå af 7,5 times lageropfyldning. Jeg havde et godt forhold til ledelsen, og var meget vellidt blandt ledelsen såvel som kolleger. Jobbet var som sådan ikke svært, fordi det er lagerarbejde. Der var ikke grund til at bruge mange hjerneceller, da arbejdet er ret lige til. Den bedste del af jobbet, var at der var mange typer af medarbejdere. Ingen dage var ens på trods af det ensformige arbejde.
Fordele
God løn
Ulemper
Fysisk hårdt arbejde med tunge kasser
Fed arbejdsplads, med højt til loftet, en dejlig afslappet tone, super hjælpsom kolleager, og en god ledelse på tværs af hinanden, det bedste er uden tvivl alle de muligheder der er, og man i min stilling kommer meget ud at rejse, det sværeste er at navigere mellem al den intern politik der kan køre imellem afdelingerne.
Fordele
Kigger på personen og ikke uddannelsen
Ulemper
ingen
Lager og logistik virksomhed.
Har dog kendt til bedre, ikke godt når firmaer bliver for store, så skrumper det menneskelige.
Fordele
god madordning.
Ulemper
Vinterperiode på lager meget koldt.
En retail virkshomhed på højt niveau.

- tæt kontakt til lande ansvarlige, indkøbere, merchandisere og de forskellige pige brands

- udformning af aktivitets plan

- kvartals planlægning

- kvalitets sikring

- rejse aktivitet

- træne og coache merchandisrer

- etablering og renovering
Der er altid noget at lave, et eller andet sted på firmaet, aldrig kedelig.
Har lært en masse nye ting, som jeg kan bruge andre steder.

Ledelsen er søde og flinke.

kollegaer er søde.

Inde I Out let er der mange tunge løft.

Gode og søde kollegaer og maden :-)
a typical day at work for me would be putting on my headphones
and drawing until its time to go home.

Great co-workers.
Fordele
paid lunch, lots of travel, good benefits
Ulemper
the danish weather, taxes, denmark can be a lonely place to live.
Vis flere Bestseller-anmeldelser
Du kan prøve:
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Bestseller. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,9