BILKA anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 50 anmeldelser
Det er er et helt udmærket og stille og roligt u/18 arbejde.
Fordele
gratis frokost
1,0
Jeg var meget nysgerrige og glædede mig til at starte at arbejde i Bilka, da det var mit første job jeg nogensinde fik efter flere afslag fra andre steder.

Efter de første par dage, hvor man skal rende rundt i hele butikken og ligge vare på plads og trimme konstant blev jeg meget hurtigt træt af jobbet, og i sidste ende ville jeg bare blive hjemme.

Fik aldrig fritid nok i weekenderne, da vagterne oprindeligt startede omkring eftermiddagen til 22 om aftenen. Hver eneste gang jeg mødte op, skulle jeg enten bare rende rundt og trimme forskellige gange, eller sætte vare på plads, ''dog ikke så tit''.

Eller så bliver jeg smidt ind i flaske rummet hvor jeg skal styre 2 store maskiner, hvor jeg knap nok fik noget hjælp til at håndtere, da der aldrig var nogen til rådighed ude på lageret til at hjælpe.

Man bliver konstant hakket ned på så snart man laver den mindste fejl, og ens kollegaer virker som store konkurrence hoveder som bliver med det samme irriteret over du gøre den mindste fejl.

Bilka er et fint sted at handle i, med et stort udvalg af forskellige vare og andet. Men det er godt nok det mest forfærdelig sted at arbejde.
Fordele
Gratis frokost og aftensmad.
Ulemper
Dårligt kommunikation, for meget konkurrence, virkeligt pressende og hårdt, for korte pauser.
2,0
i bilka er de ekstremt konkurence baseret, og det går mange gange ud over deres medarbejdere. De kommer nok til og tage lidt af dine pauser fordi de ik har en afløser, de sætter dig i meget stressende situationer hvor du ka side alene med 10+ i kø og bare vente på at der kommer en afløser
Fordele
Gratis pausemad, godt rygeområde, nogle gode kollegaer
Ulemper
dårlig pauser, ekstremt dårlig planlægning, dårlig ledelse.
Det var en fin arbejdsplads med gode muligheder. Med en rigtig god arbejds morale
Fordele
Tilbud
Bilka er et super godt sted for folk der brænder for butiks brancen.
Services ang medarbejderne var helt i top og gode chefer
1,0
Min chef var en forfærdelig kvinde som ikke var meget for at uddelegere arbejdet selvom det var det jeg var ansat til og aldrig havde fået nogle klager.
Hvis man havde det for sjovt, ville man blive skældt ud. Det var en meget seriøs arbejdsplads.
At være ansat i Bilka har været det bedste arbejde jeg har haft!
Fordele
Det sociale fungerer godt og der bliver arbejdet for at kunderne får den bedste oplevelse
Ulemper
Kan ikke komme på nogen
Jeg var arbejde på lager i Bilka Ishøj
Og arbejde for mig betyder meget. Jeg er en stabil mennesker møder til tiden glad for min kolleger og respekterer arbejdes plads
2,0
det var en kedelige arbejdsplads man skulle bare sidde ved kassen i 7-8 timer og tiden gik meget langsom.
var er som praktikant, ville gerne være blevet, det var der desværre ikke mulighed for
mit team var fedt men blev fysik skubbet rundt af en kollega det havde været der i så mange år da jeg arbejdede på en anden måde en hende og de andre normalt har haft gjort det fortalte jeg til de to chefer for bagen og fik af vide jeg ikke skulle lytte på hvad hun sage da hun ikke kunne alt det jeg kunne, min ene chef var ved at give mig en forfremmelse da han havde mistede sin partner og gerne ville have et tætter sammenarbejde med mig men. en dag ud af det blå bliver jeg trukket til en samtale med vores sektion chef der fortæller mig at der var en der var begyndt at græde og vedkommen sagde det var fordi hun skulle arbejde sammen med mig dov måtte jeg ikke få af vide hvad der havde fået vedkommen til at græde og han ville ikke høre min side og selv om der ikke var nogle der havde været utilfredse med mig måtte han fyre mig fra samme dag . ingen af mine to chefer der viste jeg var blevet fysik skubbet rund at vedkommen havde sagt det til ham og da jeg nævnte det sagde han det betød intet.
da jeg kom ned til mine to chefer bag efter sad de med åben mund for ingen havde nævnt noget over for dem heller det var den ene situation

section chefen fandt også først ud af da jeg sad med ham og han påstod at han havde aldrig haft sådan et problem før at hele bagen var faldet fra hindanden og selvom jeg tilbød med det samme at gå ned til vedkommen og sige undskynd og spurgte om han ikke kunne give mig en advarsel sage han nej for han giver ikke chancer.

er virkelig ked af at have misted mit job da mine to andre chefer og hold var de bedste menesker jeg har arbejdet sammen med og
 - mere...
Udemærket ledelse og strukturet arbejde hvor man vidste hvad der skulle ske
Det vel en arbejdse plads lige som så mange andre.
Fordele
Rabat
Arbejdspladsen var egentligt god nok og menneskerne, men somme tider kunne det virkeligt blive hårdt.
dagene var aldrig de samme og der skete hele tiden noget nyt
Mit job gik blandt andet ud på at hjælpe kunden, så godt jeg kunne hvis de eksempelvis havde nogle spørgsmål angående en vare og sørge for at de gik derfra med at smil på læben.
Jeg lagde tøj på plads, hjalp andre kunder. Trimmede tøjet.
1,0
Arbejde i sallinggroup Bilka i Hillerød, et fint sted at arbejde.
God arbejdsplads for studerende, med faste vagter og gode medarbejdere