Burger King

Burger King anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 44.480 anmeldelser
Det okay sted og det, men man bliver underbemandet for hårdt så man blir hurtig stresset
1,0
Den første måned var jeg glad for at være der, snakkede godt med nogle stykker. Men efter lidt tid, fik jeg svært ved at finde mig tilpas på mit arbejde. Jeg mødte op til tiden, og hvis jeg gerne ville have byttet en vagt, var jeg ude i god tid. Min chef snakkede ikke ordentlig til mig, selvom jeg havde en god moral overfor hende. Hun var tit sur og irriteret, og svær at komme ind på. Var faktisk glad for at jeg blev opsagt, da jeg ikke havde det godt og ikke glædede mig til at møde op.
2,0
Virksomheden var ikke professionelt indstillet på at lære nye medarbejdere op, og min oplevelse på jobbet var negativ.
Ikke super meget at sige, men en fin arbejdsplads.
Jeg synes personligt, at burger King er en fantastisk arbejdsplads, med mulighed fir udfoldelse og forbedring.
Alle har noget at skulle have sagt, fordi vi har en god ledelse. Det er hårdt, sjovt og helt klart en anbefaling som job!
Fordele
God ledelse og søde medarbejdere
Ulemper
Hårdt fysisk, men det lærer man
Jeg synes det var rigtig fint at arbejde på Burger King.
Fordele
Gratis mad
Ulemper
Svært at bytte vagter
1,0
The district manager at my location doesn't know how to speak to people, she's rude and she makes excuses as to why she won't give you a raise and very disrespectful.
1,0
I enjoyed working there, because I got to meet many different people and get the chance to use my social gift.

I was outgoing and serviceminded. I took my time to do my job and be the best hostness.
Burger king er en arbejdsplads der passer perfekt til unge under uddannelse så de kan få nogle penge men stadig arbejde med nogle flexible tider.
Fordele
Flexible tider
Ulemper
Alt er timet
Responsible for managing the cash machine, taking orders from clients, handling payments, questions, and complaints.
◦ Improved my cultural intelligence, communication skills, and teamwork.

◦ Mastered working at high pace and stressful situations without losing focus. ◦ Kept a positive attitude and handled difficult customers with understanding.
Fordele
Improved myself
Ulemper
Hours can be inflexible
2,0
Okay sted at arbejde, dog er det gået meget ned af bakke pga den nye chef. Han har igen idé om hvad han laver, kan ikke lave timeplaner, ligger an på kvindelige medarbejdere. og går mere op i at snakke med kunder og alt ser godt ud end at levere mad af god kvalitet og i ordenlig tid. Du kan se dig selv arbejde 8 timer uden pause hvis du ikke selv presser på for at få den. Ledelsen er ikke ordenligt oplært, der bliver sparet alle steder der kan så dette resultere i at udstyret ikke er ordenligt, aldrig nok med arbejdere da 18+ er for dyrt, det samme er fuldtidsmedarbejdere.
Vil ikke anbefalde dette job til nogle før dette bliver fikset. Specielt ikke hvis du går i skole da de spørger tit om man ikke kan tage fri for at arbejde.
Fordele
Gratis mad for 90kr om dagen. Rabat på 25% på alle Burger Kinger i DK
Ulemper
Korte pauser, for meget stress, dårlige arbejdstimer, tæt på ingen respeckt for regler ang. fagforningen og overenskomster.
Jobbet på Burger King er fint, man lære meget og kulturen mellem medarbejderne er gode, manageren er god til at fine arbejdsopgaver, hvis man ikke selv kan finde på nogle, det bedste ved jobbet er stemningen på jobbet, det værste er arbejdsforholdene da der er problemer med lyset, varmeanlægget i i restaurant og ved drive thru vinduerne. derudover er der altid glat om vinteren fordi der bliver sparet på salten, og hvis man kommer tilskade på jobbet laver de ikke en arbejdskade report
Fordele
gratis måltid for højst 80, -
Ulemper
arbejdsforholdene, ikke altid mulighed for pauser
Super hard work and busy place, so you have to work fast. Socially a really good workout place, full of young students. This job requires good personality and willingness to work.
Fordele
Face-to-Face
Ulemper
conditions
Burger King Fredericia er et super godt sted for en ungarbejder. Miljøet, atmosfæren, arbejdstider og generelt alt man ønsker, opfylder stedet.
Rigtig fint job var virkelig glad for at arbejde på burger King, desværre måtte de lukke i Blåvand
I learned working at a fastfood that . Its not always about you or how you're feeling.. Its about the people around you and the impact that you and your work affects them. My co-workers are hard workers and the best team you can ask for. The hardest part of the job was rush hour. The most enjoyable part of the job is being around people who love and care for you..
I enjoyed workin with company. I learned a lot about be able to work with others peoples.
Hej här vill jag bara berätta lite kort om vad jag gjorde under ett vanligt arbetspass på BK.

Morgon passet börja från kl 6 till 15.30

Kvälls passet börja kl 15 till 00.30

Morgon passet fick förberedda 6 start kassor räkna dom så att alla kassor hade 1500 i start pengar.

Sedan skriva ut budget papper och dagens schema samt positions papper där jag själv fick välja var jag vill ha mina medarbetare i köket/kassan.

Preppa allt som ska säljas underdagen sallad tomat ost osv.

Sen så fick vi ta temperaturer på allt i köket samt lagret kylar frysar fritöser grillen köttet så att allt höll rätt temperatur och detta gjorde vi dagligen vi fick också ta färdig grillad köttpemeratur vart 4 timme och kontrollera så att köttet övertiger 70 grader.

I min arbetsdag ingick mycket med att ge både dålig och bra feedback samt coacha mina medarbetare till att bli bättre och bättre och dessutom ta egna initiativ.

Jag tror det svåraste delan av jobbet var att man blev mentalt trött för jag var mycket i kassan och tog beställningar, och om dagen så prata jag med 250 till 450 gäster och det är sjukt mycket och i själva verket sålde jag dagligen burgare för 26000 till 30000kr bara i min kassa.

Det bästa med jobbet var nog att tiden gick så himla snabbt för att vi hade så mycket att göra dessutom att man hade väldigt kul på jobb.
Fordele
Äta hur mycket vi ville för bara en liten summa i månaden på alla enheter .
Ulemper
För varmt i köket / 35 grader varmt i somras !
Vis flere Burger King-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Burger King. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,5