Burger King

Burger King Ledelse-anmeldelser

Se alle 45.056 anmeldelser
Jeg synes det er fint nok at arbejde der, men det alt for stressende.
Fordele
God løn
Ulemper
Stressende
Det okay sted og det, men man bliver underbemandet for hårdt så man blir hurtig stresset
1,0
Den første måned var jeg glad for at være der, snakkede godt med nogle stykker. Men efter lidt tid, fik jeg svært ved at finde mig tilpas på mit arbejde. Jeg mødte op til tiden, og hvis jeg gerne ville have byttet en vagt, var jeg ude i god tid. Min chef snakkede ikke ordentlig til mig, selvom jeg havde en god moral overfor hende. Hun var tit sur og irriteret, og svær at komme ind på. Var faktisk glad for at jeg blev opsagt, da jeg ikke havde det godt og ikke glædede mig til at møde op.
Jeg synes personligt, at burger King er en fantastisk arbejdsplads, med mulighed fir udfoldelse og forbedring.
Alle har noget at skulle have sagt, fordi vi har en god ledelse. Det er hårdt, sjovt og helt klart en anbefaling som job!
Fordele
God ledelse og søde medarbejdere
Ulemper
Hårdt fysisk, men det lærer man
1,0
The district manager at my location doesn't know how to speak to people, she's rude and she makes excuses as to why she won't give you a raise and very disrespectful.
Responsible for managing the cash machine, taking orders from clients, handling payments, questions, and complaints.
◦ Improved my cultural intelligence, communication skills, and teamwork.

◦ Mastered working at high pace and stressful situations without losing focus. ◦ Kept a positive attitude and handled difficult customers with understanding.
Fordele
Improved myself
Ulemper
Hours can be inflexible
2,0
Okay sted at arbejde, dog er det gået meget ned af bakke pga den nye chef. Han har igen idé om hvad han laver, kan ikke lave timeplaner, ligger an på kvindelige medarbejdere. og går mere op i at snakke med kunder og alt ser godt ud end at levere mad af god kvalitet og i ordenlig tid. Du kan se dig selv arbejde 8 timer uden pause hvis du ikke selv presser på for at få den. Ledelsen er ikke ordenligt oplært, der bliver sparet alle steder der kan så dette resultere i at udstyret ikke er ordenligt, aldrig nok med arbejdere da 18+ er for dyrt, det samme er fuldtidsmedarbejdere.
Vil ikke anbefalde dette job til nogle før dette bliver fikset. Specielt ikke hvis du går i skole da de spørger tit om man ikke kan tage fri for at arbejde.
Fordele
Gratis mad for 90kr om dagen. Rabat på 25% på alle Burger Kinger i DK
Ulemper
Korte pauser, for meget stress, dårlige arbejdstimer, tæt på ingen respeckt for regler ang. fagforningen og overenskomster.
Jobbet på Burger King er fint, man lære meget og kulturen mellem medarbejderne er gode, manageren er god til at fine arbejdsopgaver, hvis man ikke selv kan finde på nogle, det bedste ved jobbet er stemningen på jobbet, det værste er arbejdsforholdene da der er problemer med lyset, varmeanlægget i i restaurant og ved drive thru vinduerne. derudover er der altid glat om vinteren fordi der bliver sparet på salten, og hvis man kommer tilskade på jobbet laver de ikke en arbejdskade report
Fordele
gratis måltid for højst 80, -
Ulemper
arbejdsforholdene, ikke altid mulighed for pauser
Vis flere Burger King-anmeldelser
Du kan prøve: