Carelink

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 5 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 112 anmeldelser

Sjov arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
usikker vagtplan og hver dag, presset på arbejdsplads.

Fordele

mange kollegaer

Ulemper

korte pause

Dejlig og sjov arbejdsplads

Det er en mega fed arbejdsplads hvor man holder sammen og arbejder intensiv med borger og kan kun anbefale arbejdspladsen.

Fordele

Vagter som man selv bestemmer

Ulemper

Der er ingen ulemper

Dårlig ledelse og uprofessionelt callcenter

Efter et væld af gode oplevelser med kontakt til callcenteret, havde jeg pludselig det modsatte. Jeg talte med en kvinde, som gentagende gange var grov i tonen og undertegnede gjorde opmærksom på dette, hvilket blot gjorde tonen mere grov. Kvinden fra callcenteret ender med at ligge røret på! Jeg var rystet og kontakter efterfølgende nærmeste leder, som på intet tidspunkt beklager. Derimod fortæller lederen at konsulenten har samme opfattelse, dog er undertegnede den grove i denne fortælling om oplevelsen. Aldrig har jeg i mit arbejdsliv oplevet at blive talt så grimt til og efterfølgende taget så lidt alvorligt! Jeg har hermed opsagt min stilling.

Ekstrem dårlig arbejdsgiver!!!

Den såkaldte kontrakt jeg har med Care Link lyder på at vi gensidigt kan opsige ansættelsen uden varsel. Jeg havde fået fast job og derfor blev det jo så en opsigelse fra mig. Lederen flippede fuldstændig ud og truede mig med at sige til kunderne at jeg var en utroværdig medarbejder og at det nu var min skyld at de nu ikke kunne hjælpe med vagter. Jeg blev haglet ned først af lederen og dernæst af en "Kundekonsulent" Jeg fik at vide at jeg aldrig skulle søge om ansættelse der mere og at lederen ville blokere mig med det samme. Jeg har aldrig kendt magen til forulempelse. Jeg var nødt til at lægge røret på, det ville jeg simpelhen ikke finde mig i. Dagen efter gik jeg til FOA med deres trusler. FOA konstaterede at jeg var i min gode ret til at tage fast job og havde i den grad overholdt min kontrakt. Care link fik den besked af FOA, at hvis der var nogle af arbejdsgiverene der havde fået at vide at jeg "var en utroværdig medarbejder" ville FOA køre sag mod dem. Føj for pokker en oplevelse!!!

God arbejdsplads

Næsten altid forskellige steder man arbejder, som gør dig rustet til og være omstillingsparat.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Carelink. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Anmeldelser af Carelink efter lokation

• Virksomheder
  • Carelink
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?