Carelink
Carelink medarbejderanmeldelse

Ekstrem dårlig arbejdsgiver!!!

1,0
21 juli 2016
Den såkaldte kontrakt jeg har med Care Link lyder på at vi gensidigt kan opsige ansættelsen uden varsel. Jeg havde fået fast job og derfor blev det jo så en opsigelse fra mig. Lederen flippede fuldstændig ud og truede mig med at sige til kunderne at jeg var en utroværdig medarbejder og at det nu var min skyld at de nu ikke kunne hjælpe med vagter. Jeg blev haglet ned først af lederen og dernæst af en "Kundekonsulent" Jeg fik at vide at jeg aldrig skulle søge om ansættelse der mere og at lederen ville blokere mig med det samme. Jeg har aldrig kendt magen til forulempelse. Jeg var nødt til at lægge røret på, det ville jeg simpelhen ikke finde mig i.

Dagen efter gik jeg til FOA med deres trusler. FOA konstaterede at jeg var i min gode ret til at tage fast job og havde i den grad overholdt min kontrakt. Care link fik den besked af FOA, at hvis der var nogle af arbejdsgiverene der havde fået at vide at jeg "var en utroværdig medarbejder" ville FOA køre sag mod dem.

Føj for pokker en oplevelse!!!
Tilsvarende anmeldelser
3 marts 2016
Sosu hjælper (Tidligere medarbejder) - Viborg kommune
Næsten altid forskellige steder man arbejder, som gør dig rustet til og være omstillingsparat.