Circle K

Bedøm denne virksomhed

3.1Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 13 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 10,696 anmeldelser

En arbejdsplads med mulighed for udvikling af individuelle kompentencer

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Som medarbejder på en Circle K tankstation, kan der ind i mellem godt forekomme situationer hvor du er på egen hånd og skal handle hurtigt visse situationer.

Super godt

Super Nice at arbejde på Circle k kildebjerg. God løn, gode kollegaer, god ledelse som rent faktisk handler.

Fordele

Fair pauser, dejlig sofa, god løn, god fleksibilitet, god ledelse, gratis kaffe/kakao på arbejdet, medarbejderrabat, god iskaffe

Forfærdelig ledelse Circle K Stilling

Jeg har aldrig i mit liv sat mine fødder ind i et så psykisk ustabilt sted før. En ny chef kommer til, og der har det kun gået ned ad bakke. Hvis du søger et arbejde hos Circle K stilling, hvor du får dig en ledelse som konstant gør indirekte grin med dig under sarkasme derudover hakker ned på dig, jamen så er jobbet lige noget for dig! Der er en kæmpe stor udskiftning bland medarbejdere, grundet det psykisk dårlige arbejdsmiljø. Der findes absolut ingen ansvar hos chefen. Du bliver ikke hørt, du bliver kørt på psykisk. - Nogle af kollegaerne, som har været i butikken i langt tid, har ære i stedet og du kan blive mødt af rædselsfulde bemærkninger og udløser dermed noget mobning, hvis du siger fra.Eftersom flere episoder er sket ude på arbejdspladsen, og der er blevet talt videre med chefen (op til flere gange) - har jeg aldrig i mit liv mødt så følelseskolde reaktioner før. “Jeg synes du skal prøve at finde et nyt sted at være” Du bliver ikke hjulpet, men rettere sparket væk. Selvom du gør en kæmpe indsats, og gerne vil dit arbejde. Sæt ikke dine fødder her.

Fordele

Få rare kollegaer, Fin løn, Fri kaffe

Ulemper

Belastet arbejdsplads, En totalt ligeglad ledelse, Desparat ledelse, Mobning, De samler mad op fra gulvet, psykisk ustabilt arbejdsmiljø, Mistillid til medarbejderne, Urimelige krav (uopnåelige og umulige), Der bliver snakket om dig, Store manager Heidi

forfærdelig ledelse

Cirkle K på Bregenevej var virkelig en forfærdelige uprofessionel oplevelse. Kollegaerne var søde nok, men din chef er forfærdeligt. Hun angreb mig for at spørgsmål hun havde misforstået og en kollega måtte tale hende til fornuft. De presser dig til at arbejde selvom du er syg på trods af du arbejder med kunder og fødevare, og jeg blev endda fyret under min oplæring på baggrund af Jeg stillede for mange spørgsmål under oplæring? og da jeg konfronter lederen angående hendes beslutning, fik jeg bare dårlig undskyldninger for hende beslutning og det var den mest amatør samtale jeg nogensinde har haft med en leder. Du bliver smidt ud uden ordenlig oplærning til opgave du ikke har lært endnu og bliver bare nød til at finde ud af det selv eller spørger en kollega, men ikke ledelsen for så bliver du hånet og fyret. Jeg droppede endda mine sidste vagter efter fyrring fordi det var mareridt at arbejde med en chef som gerne vil se dig fejle. Jeg vil ikke anbefale Cirkle K Silkeborg bregenevej til nogen, udover min værste fjerner

Fordele

Fine kollegaer

Ulemper

Charlotte

Aldrig arbejd ved Circle K

Jeg kan bestemt ikke anbefale Circle k som arbejdsplads. Jeg måtte sygmeldes med stress og tegn på en depression pga min chef. Han råbte af en og skældte sine medarbejdere ud konstant. Han virkede som den perfekte chef de første par måneder men derefter var han en helt anden. Det er den værste arbejdsplads til dato.

Fordele

Rabatter, gode kollegaer

Ulemper

Ingen pauser, lorte chef, ligeglad ledelse, ingen sygdom accepteres.

Easy

Basic job duties. ie working the cash register, stocking merchandise taking out the trash. Basic maintenance to the store. The only cons for the company was the management and really low pay.

Fordele

Work duties

Ulemper

Management. Life-Work balance

Super kollegaer men......

Føj for en kvindelig chef. Fremhævede sig selv hele tiden - "se hvor god jeg er". Ingen ros til de ansatte som bare løb rundt og prøvede at få hverdagen i butikken til at hænge sammen. Super stemning når "hun" ikke var der - total dårlig stemning lige så snart "hun" trådte ind ad døren. Vi måtte helst ikke tale sammen indbyrdes når hun var der - som "hun" sagde, kunderne kunne jo få en forkert opfattelse af stedet men, de kunder som kommer i butikken, synes kun det var hyggeligt - de kunne jo se og høre, at vi havde det sjovt indbyrdes. Har endnu ikke forstået, at hun får lov til fortsat at være chef - hun må kunne noget som vi andre ikke ved og sikkert ikke vil vide. ALDRIG MERE CIRCLE K

Hyggelig

Få mennesker til døgnstation, for få timer, For lidt kollegaskab

Fordele

Erstatnings fridage

Ulemper

Ringe krav til ASM

Lorte sted, dårligt arbejdsmiljø, dårlig chef

Rigtig dårligt sted! Man måtte ikke melde sig syg hvis man var syg. Chefen opførte sig bare som en ko. Har virkelig aldrig oplevet noget lignende. Fik aldrig noget ros, blev altid spammet ned hele tiden imens jeg var i skole! Blev kørt psykisk ned, og min chef var ligeglad.

Fordele

Ingen

Ulemper

Ingen pauser. Chefen råbte altid af en.

My station was a wonderful place, the administration in circle K, not necessarily the same.

You're given very little time to get into the routine of things. But my station and my direct supervisor was Avery nice place to be. Fun and relaxed attitude, while still having busy hours with lots to do.

Fordele

Learn to stabs on your own feet

Ulemper

No pauses, no seats.

Kaotisk

Kaotisk arbejdsplads med mange unge medarbejdere der ikke passer deres opgaver på tilfredsstillende vis. Ledelsen har little to no autoritet. Natarbejde fyldt med højtråbende fulde kunder, dagvagter hektiske med lidt styr på tingene, specielt medarbejderne.

Fordele

pension + kiro/fys, ellers ikke noget der har værdi for mig i dagligdagen

Ulemper

ingen pauser, ingen ordentlige personale rum/faciliteter, latterlige personale rabatter

Kunne have været bedre

Stedet som startede godt ud, blev straks værre, som nattevagt der nede følte jeg virkelig at jeg blev snydt, skulle arbejde under sygdom fordi chefen ikke gad at finde en afløser, dårligt til at få ordnet tingene, såsom, døren til toilettet der var i stykker i hele 3 måneder, lyset som aldrig blev skiftet, og en vaskehal der aldrig duede, oven i det er jeg selv blevet snydt i løn op til flere gange, hvor at chefens svar var “Der er intet jeg kan gøre ved det”

Good Work Place

group work, leadership, good colleagues, customer service,

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Circle K. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.1Kultur
  • Virksomheder
  • Circle K
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?