Circle K anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 9.587 anmeldelser
Som medarbejder på en Circle K tankstation, kan der ind i mellem godt forekomme situationer hvor du er på egen hånd og skal handle hurtigt visse situationer.
1,0
Føj for en kvindelig chef. Fremhævede sig selv hele tiden - "se hvor god jeg er". Ingen ros til de ansatte som bare løb rundt og prøvede at få hverdagen i butikken til at hænge sammen. Super stemning når "hun" ikke var der - total dårlig stemning lige så snart "hun" trådte ind ad døren. Vi måtte helst ikke tale sammen indbyrdes når hun var der - som "hun" sagde, kunderne kunne jo få en forkert opfattelse af stedet men, de kunder som kommer i butikken, synes kun det var hyggeligt - de kunne jo se og høre, at vi havde det sjovt indbyrdes. Har endnu ikke forstået, at hun får lov til fortsat at være chef - hun må kunne noget som vi andre ikke ved og sikkert ikke vil vide. ALDRIG MERE CIRCLE K
Få mennesker til døgnstation, for få timer,
For lidt kollegaskab
Fordele
Erstatnings fridage
Ulemper
Ringe krav til ASM
1,0
Rigtig dårligt sted! Man måtte ikke melde sig syg hvis man var syg. Chefen opførte sig bare som en ko. Har virkelig aldrig oplevet noget lignende. Fik aldrig noget ros, blev altid spammet ned hele tiden imens jeg var i skole! Blev kørt psykisk ned, og min chef var ligeglad.
Fordele
Ingen
Ulemper
Ingen pauser. Chefen råbte altid af en.
You're given very little time to get into the routine of things. But my station and my direct supervisor was Avery nice place to be. Fun and relaxed attitude, while still having busy hours with lots to do.
Fordele
Learn to stabs on your own feet
Ulemper
No pauses, no seats.
Kaotisk arbejdsplads med mange unge medarbejdere der ikke passer deres opgaver på tilfredsstillende vis. Ledelsen har little to no autoritet. Natarbejde fyldt med højtråbende fulde kunder, dagvagter hektiske med lidt styr på tingene, specielt medarbejderne.
Fordele
pension + kiro/fys, ellers ikke noget der har værdi for mig i dagligdagen
Ulemper
ingen pauser, ingen ordentlige personale rum/faciliteter, latterlige personale rabatter
Stedet som startede godt ud, blev straks værre, som nattevagt der nede følte jeg virkelig at jeg blev snydt, skulle arbejde under sygdom fordi chefen ikke gad at finde en afløser, dårligt til at få ordnet tingene, såsom, døren til toilettet der var i stykker i hele 3 måneder, lyset som aldrig blev skiftet, og en vaskehal der aldrig duede, oven i det er jeg selv blevet snydt i løn op til flere gange, hvor at chefens svar var “Der er intet jeg kan gøre ved det”
group work, leadership, good colleagues, customer service,
Vis flere Circle K-anmeldelser
Du kan prøve:
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Circle K. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,3