Circle K anmeldelser fra medarbejdere

Sorter efter: Hjælpsomhed | Bedømmelse | Dato
1,0
Super kollegaer men......
Salgsmedarbejder (Tidligere medarbejder) –  Gladsaxe kommune24 december 2019
Føj for en kvindelig chef. Fremhævede sig selv hele tiden - "se hvor god jeg er". Ingen ros til de ansatte som bare løb rundt og prøvede at få hverdagen i butikken til at hænge sammen. Super stemning når "hun" ikke var der - total dårlig stemning lige så snart "hun" trådte ind ad døren. Vi måtte helst ikke tale sammen indbyrdes når hun var der - som "hun" sagde, kunderne kunne jo få en forkert opfattelse af stedet men, de kunder som kommer i butikken, synes kun det var hyggeligt - de kunne jo se og høre, at vi havde det sjovt indbyrdes. Har endnu ikke forstået, at hun får lov til fortsat at være chef - hun må kunne noget som vi andre ikke ved og sikkert ikke vil vide. ALDRIG MERE CIRCLE K
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1NejIndberet
1,0
Lederskab
Lorte sted, dårligt arbejdsmiljø, dårlig chef
Salgsassistent (Tidligere medarbejder) –  Asnæs25 september 2019
Rigtig dårligt sted! Man måtte ikke melde sig syg hvis man var syg. Chefen opførte sig bare som en ko. Har virkelig aldrig oplevet noget lignende. Fik aldrig noget ros, blev altid spammet ned hele tiden imens jeg var i skole! Blev kørt psykisk ned, og min chef var ligeglad.
Fordele
Ingen
Ulemper
Ingen pauser. Chefen råbte altid af en.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1Nej 2Indberet
Lederskab
My station was a wonderful place, the administration in circle K, not necessarily the same.
Gas station attendant (Tidligere medarbejder) –  Kolding2 marts 2019
You're given very little time to get into the routine of things. But my station and my direct supervisor was Avery nice place to be. Fun and relaxed attitude, while still having busy hours with lots to do.
Fordele
Learn to stabs on your own feet
Ulemper
No pauses, no seats.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2Nej 3Indberet
Kaotisk
Kundeservice, mersalg, opsalg (Tidligere medarbejder) –  Circle K Kolding21 september 2018
Kaotisk arbejdsplads med mange unge medarbejdere der ikke passer deres opgaver på tilfredsstillende vis. Ledelsen har little to no autoritet. Natarbejde fyldt med højtråbende fulde kunder, dagvagter hektiske med lidt styr på tingene, specielt medarbejderne.
Fordele
pension + kiro/fys, ellers ikke noget der har værdi for mig i dagligdagen
Ulemper
ingen pauser, ingen ordentlige personale rum/faciliteter, latterlige personale rabatter
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNejIndberet
Salgsassistent
Salgsassistent eller salgschef (Nuværende medarbejder) –  København, Københavns kommune14 maj 2018
Jeg hedder Irfan.jeg er 36 år. Jeg er meget venlige mand. Jeg kan godt lide den job.

Mvh
Irfan Taj
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 5Nej 4Indberet
Kunne have været bedre
Nattevagt (Tidligere medarbejder) –  Esbjerg, Esbjerg kommune19 januar 2018
Stedet som startede godt ud, blev straks værre, som nattevagt der nede følte jeg virkelig at jeg blev snydt, skulle arbejde under sygdom fordi chefen ikke gad at finde en afløser, dårligt til at få ordnet tingene, såsom, døren til toilettet der var i stykker i hele 3 måneder, lyset som aldrig blev skiftet, og en vaskehal der aldrig duede, oven i det er jeg selv blevet snydt i løn op til flere gange, hvor at chefens svar var “Der er intet jeg kan gøre ved det”
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNejIndberet
Good Work Place
Assistant Manager (Nuværende medarbejder) –  Tårnby kommune21 marts 2017
group work, leadership, good colleagues, customer service,
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 5Nej 4Indberet

Se flere Circle K anmeldelser

Du kan prøve:

Anfordret profil

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Circle K. Vores fællesskab er parat til at svare.

Stil et spørgsmål

Samlet vurdering