Compass Group

Bedøm denne virksomhed

3,2Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 6 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 8.837 anmeldelser

God arbejdslyst

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Det er rigtig godt arbejde place. Det ligger i kbh. Lufthavne. Alle mine arbejdes koliga er hjælpsom.

Fun place but slow progression

Enjoyed the cultureWorked with an amazing set of peopleOverall good for a short stint not a career builderThe environment is light and fun Lot of learning available for a learner

It is a nightmare

And do not over get lured in to using their Speek-Up program, to try and improve the company/work place. It is the sure way to get sacked! Extremly stressful and nasty culture/work environment, in Denmark at least.

Great place to work

I really enjoyed working in Compass Group. Great management and fun place to be. Everyone is treated as equals. I only have good things to say bout this place.

God

God stand til at være med i morgen tidlig så jeg er meget stabil ansvar bevist og spændende

Fordele

Godt

Ulemper

Ingen

Medarbejdere

Fantastisk arbejdsatmosfære, med enormt dejlige medarbejdere. God morale og højt humør er der altid, så man er aldrig i dårligt humør i arbejdstiden. Alle hjælper hinanden på kryds og tværs.

Fordele

fantisk udsigt til kampen og god mad

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Compass Group. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 8.837 anmeldelser