Coop Danmark

Coop Danmark anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 19 anmeldelser
God arbejdsplads, rummelig og plads til alle. Prøver altid at yde sit bedste som butik. God kundeservice.
Fram CV som jeg vedhæfter kan ni læse at jeg har en tekniske uddannelse som smed. I samme forbindelse vil jeg nævne at jeg har været ansat Peugeot over 12 år. Nu arbejde jeg på en af danske virksomheder. Årsagen til at jeg søger andet job er, at jeg føler at dette er det rigtige tidspunkt, hvor jeg skal prøve noget end det jeg arbejder med nu og udvikle mig yderligere. Det er ikke på grund af at jeg ikke trives over længere tid på en arbejdsplads, men simpelthen lysten til at prøve noget nyt, der gør at jeg søger andet arbejde. Jeg har taget kursus i kommunikation och konflikt håndtering och jeg synes meget om at ha direkt kontakt och at ge god service til kunder. Jeg er god til at holde orden omkring mit arbejde og atil at holde øje med flere ting på én gang samtidig med. I mit arbejde er jag altid nærværande og har gode samarbejdsevner og går op bidrage til et godt arbejdesmiljø.
Når man har brugt over 35 år, over halvdelen af sit liv på en arbejdsplads, må der vel være noget af interessw.
Fordele
God kantine i Vejen.
Ulemper
For meget bonusfixering.
god arbejdsplads og sjove kollegaer. Både selvstændigt arbejde og samarbejde.
Fordele
Personalegoder
Ulemper
Korte pauser
God arbejdsplads hvor 2 dage sjældent var ens.
Udviklede min viden omkring IT

God ledelse
God arbejdsplads. Hvis lageret ikke lukkede var jeg nok blevet der i lng tid endnu.
God arbejdsplads og spændenene.Jeg har prøvet meget forskelig i coop ,haft mange oplevelser ,trænger bare til at prøve noget og møde nye kollegaer, det jo sundt nogen gange at prøve noget nyt.Så glæder mig til nye ting og prøve noget andet i bagerbrancen
Fordele
god arbejsforhold
Ulemper
ikke noget
En arbejdsdag med mange forskellige opgaver som kommer igen hver uge.
Fantastiske arbejdskollegaer, god "ånd",
Som 18-årig i Brugsen er man oftest lukkeansvarlig, hvilket betyder at man skal holde styr på butikken og tage sig af eventuelle problemer som kan opstå undervejs. En af fordelene ved jobbet er at du selv kan styre i hvilken rækkefølge du vælger at lave de praktiske pligter som følger med jobbet. Der følger derfor en del fleksibilitet. Desuden er ungarbejderne søde og smilende.

Et minus jeg følte da jeg startede job for første gang i butik var den korte oplæringsperiode på kun 3 gange. Jeg følte ikke at den var fyldestgørende nok taget i betragtning af at jeg efter skulle være den hovedansvarlige. Personalet som jeg skulle tage overfor, var dog søde og svare på eventuelle spørgsmål som kunne dukke op efter tidligere vagter.
Fordele
fleksibilitet
Ulemper
ustruktureret oplæring
Rigtig god virksomhed på alle niveauer. Er lyttende.
Fik grundig oplæring. Havde søde kollegaer. Fin arbejdstid.
Ulemper
Meget sladder
Mycket bra sammanhållning, stark ledning, mycket bra lön
Uopfordret ansøgning

Mit navn er Chehade Mansour jeg er 27 år, jeg har boet i Danmark i 26 år, jeg er gift samt har to pige, jeg er en ressource stærk person, jeg er mødestabil og fleksibel min tidligere beskæftigelsæ har jeg været selvstendig i 2 år som erhverv i detailhandelen mit nuværende job er lagermedarbejder.

jeg ved hvad det betyder at levere et godt stykke arbejd derfor kan i forvente af mig, en mødestabil medarbejder. Der vil møde til tiden samt med en positiv indstilling til mit arbejde og kollegaer

jeg er en rolig person og kan håndtere stresset situationer på en positiv måde. Jeg vil altid stå forest for at tage fat, og mine hænder er skruet rigtigt på, så skulle der være praktisk arbejde der skulle gøres, er jeg også klar med en skruemaskine.

I min fritid dyrker jeg svømmning samt løbe træning .

Jeg håber på at komme til en samtale for at uddybe min ansøgning.

Med venlig hilsen

Chehade mansour

mobil: 26285051
Fik en god og grundig oplæring i deres IT-system.

De fleste kollegaer var søde og rare, og flinke til at hjælpe.

Receptionistlederen var en god og retfærdig leder.
Fordele
frugtordning, fri kaffe og te
Gode kollegaer, som altid stod parat til at hjælpe i hektiske perioder.

Dead line ved ordre afgivelser til leverandører, og vedligeholdelse af indkøbforslag samt vedligeholdelse af dato varer på lager.
Fordele
Frihed under ansvar, pensionsordning, frokostordning, julegave, personalekøb.
det går meget godt i fakta men vil meget gerne prøve at arbejde i en anden butik der er større end fakta q i jernbanegade.
Kæmpe virksomhed, med gode udviklingsmuligheder. Styr på tingene.
DagliBrugsen Hou has to be the most special place I've ever worked.

There has been allot of challenges on the way, but I think its all good now.

The hardes part of the job is to deal with the boss's behavior. He can shout at people without any reason. We did loose young co-workers because of that.

The enjoyable part are the customers and the co-workers. They make it a pleasure to work and bring a great day with theme to us all.
It was my 2nd internship and I loved it very much. From day one I was considered as a buyer equal to the other buyers in the office, everyone was helpful in the beginning but I quickly learned. I got a lot of responsibility, I had my own suppliers to manage and communicate with, and my own styles to makes sure were approval for all details fabric, trims etc.
Fordele
Free lunch, own products free of charge
Ulemper
Non