Dagrofa

Dagrofa anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 5 anmeldelser
En typisk dag på arbejdet er hyggelig og stille og rolig, til tider hektisk. Jeg lærte at håndtere kunder, stå kiosk, kassen og bager. Ledelsen var super dygtige og hjælpsomme. Nogen medarbejdere kunne være lidt øv, men ellers var det fint. Når kasserne lukkede om aftenen, så det eneste åbent var kiosken. Man skulle gøre rent en masse, imens der kom en del kunder. Kunderne, ledelsen og medarbejderne (de fleste). Jeg vil lige tilføje at jeg snakker om Spar
Fordele
Arbejdskulturen.
Ulemper
Rengøring og håndtering af kunder på samme tid.
En typisk dag har jeg forskellige opgaver, begge long term og short term inden for supply chain, procurement, og udvikling. jeg lærte at ændringer tager tid og at arbejde med mange forskellige opgaver på samme tidspunkt. Ledelsen er god og ambitiøs. Kulturen er professionel. Den sværeste del af jobbet var at lære dansk løbende og arbejde på dansk, men det kom hurtigt. Den bedste del af jobbet er krævende opgaver og fleksibilitet.
Det er en skide god arbejds plads, med god løn og god mulighed for en fremtid
Fordele
Du kan selv bestemme arbejdsdage
Ulemper
Det er Mega koldt somme tider
en rigtig god arbejdsplads med plads til udfoldelse og glæde.
Mange telefoner fra kunder med forskellige problemstillinger og administrative opgaver. Jeg lærte, hvor vigtigt det er, at samarbejde på tværs i hele organisationen. I hele Dagrofa havde jeg mange gode kollegaer, men specielt i kundeservice var der gode kollegaer, vi var gode til at supplere hinanden. Det sværeste ved jobbet var, at man måske ikke kunne hjælpe kunden til kundens tilfredshed. Det bedste var så til gengæld, at man sommetider kunne løse et vanskeligt problem.
Fordele
klik & Køb