Danfoss

Danfoss Ledelse-anmeldelser

Se alle 586 anmeldelser
et godt og produktivt sted at være .. god læring og sparring på tværs af afdelinger
Man skal være ambitiøs og har stor lyst til at være med til at sætte dagsordenen, og sætte en retning samt understøtte og motivere andre i deres faglige og personlige udvikling.
Fordele
stress fri arbejdsplads
Jeg havde en rigtig god oplevelse da jeg arbejdede hos jer. Jeg lærte noget om montage, SMD, og robotmaskiner. Arbejdskulturen er rigtig fin, fordi at alle respekterer hinanden og arbejder godt sammen. Den sværeste del af jobbet for mig var kun når maskinerne gik i stykker. Jeg synes den bedste del af jobbet var at arbejde med robot maskinerne som elektronik montage.
Travl hverdag på job, har lært rigtig meget på Danfoss, har altid haft et godt forhold til ledelsen jeg har været tilknyttet, elsker et afvekslende job med forskellige udfordringer.
Fordele
Personalegoderne
Danfoss var en super erfaring for mig. Jeg var der i 4 år som vikar.Håbede på at det var der jeg skulle blive gammel.
Havde et alsidigt arbejde, mange udfordringer
Fordele
gode kolegaer
2,0
Var i 2 år ansat der på hele 5 kontrakter efter hinanden, uden at få en fastansættelse. Tværtimod blev jeg bedt om at oplære 3 Polakker i mit arbejde inden den sidste kontrakt udløb. Øv....!
Meget kreativ og innovativ arbejsplads, der giver stor plads og frihed til at udvikle sig
God arbejdsplads med orden i tingene, plads til at man kan udvikle sig, og rigtig gode muligheder for at man kan arbejde med ting som man brænder for.

Lidt stiv i sin ledelsesform og i sine beslutningsveje, men det er der lavet meget om på i kølvandet af finanskrisen. Firmaet er blevet meget mere agilt, og forandringsparat.

Gode kolleger og forholdsvis lille udskiftning af medarbejdere.
Fordele
Orden i tingene, frokostordninger, motionscenter, fritisklubber, Socialt ansvar
Good management skills and chance to learn new in the industry
As sales director my tasks are various, thus there is not something like a "typical day". However, to say something in this section, some of my main responsabilities were.
>Regular meetings with the board of directors, following up business trend, product development, following up main management plans.
>Monthly performance dialogues with my direct repots, touching upon business trend, main opportunities, regional business and employees development or issues.

>Talent building follow up.

>Enbabling value selling arguments involving product management and regional sales directors.

etc.
Fordele
People friendly environment
Ulemper
Top management oriented to short tearm financial goals
Glimerende, gode muligheder og masser af udfordringer. Super ledelse, kolleger er alle meget dygtig og kloge.
Fordele
Professional
Ulemper
Ingen
det er et dejligt sted med masser af udfordringer via alsidigt arbejde, gode kollegaer og arbejdsledere med nye mål hele tiden.
Fordele
gode forsikringer, arbejdsforhold.
Vis flere Danfoss-anmeldelser
Du kan prøve: