Danish Crown

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 26 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 70 anmeldelser

Bbjj

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Ledelsen kunne godt være bedre . Hør på medarbejder og skift mere pladser i løbet af en arbejds uge

Fordele

Kød køb

Ulemper

Katine køb :-)

Fint arbejdsplads

Meget godt løn, godt balance mellem job og fritid, godt kollegaer og meget godt muligheder for videreuddannelse.

Stressende arbejdsplads

Akkordarbejde er ingen fordel hverken for krop, sjæl og det kollegiale og arbejde hver lørdag

Fordele

Ingen

Ulemper

Akkordarbejde og altid lørdagsarbejde og så fri en anden hverdag ☹️

Elendig arbejdsplads.

Det hele sejler i produktionen samt totalt stressede kollegaer.. Intet styr på produktiviteten , så altid overarbejde her & nu til en meget dårlig løn , og en inkompetent ledelse af produktionen.. Kan sagtens forstå hvorfor SÅ MANGE holder op igen efter en kort tid på denne arbejdsplads.....Denne arbejdsplads er simpelthen en " svingdør " for de fleste...

Fordele

Ingen, absolut ingen

Ulemper

Kun pause hvis tid, hvilket der sjældent er..

Går ned produktionen

Jeg blev fyret sammen med min kollega på grund, der går ned med produktionen. Jeg arbejdede med grofthakket, og der masser nathold afdelinger ikke så mange bestillinger.

Det er dejlige sted at arbejde som slagter.

Det er rigtig godt arbejde plads. Man skal arbejde forskel ting. Det er også gode løn. Man kan få søde, unge, hjælpsom, venlige mennsker. Derfor vil jeg gerne arbejde som slagter og lager arbejde og logestik hos danish crown.

rart sted at arbejde

Jeg kunne godt lide at arbejde i Danish Crown, da det var produktivt og lærerigt for mig.

Productiv

jeg rolig fleksibel aktiv jeg elsker arbejde teams

Fordele

Gratis frokorst

Ulemper

kort pauser, sundhedsplejer, ferie

prodactiv

I'm a healthy 33-year-old man from Eritrea. I go to Vuc school in Aalborg to learn 10. classes. But I would like a job. I have previously worked as a football coach and as a teacher. Personal skills Flexible, hard-working, comfortable and cooperative I am a happy and positive man who is happy to be in Denmark. I mean myself as a person with good social qualities. Education 1994- 2005 folk and middle school in Eritrea. 2005-2006 military training in Eritrea 2015- A2B Corner. Language school, Danish education 2 Work experience Nov. 16-Jan.17 internship in Vrå Børnehave 2010-2013 school teacher in Eritrea, Sports 2005-2013 football coach and football player in Eritrea. 2004-2005 Factory employee at factory in Eritrea.

Fordele

gratis frokost

Ulemper

korte pause

Productiv

I m a good and hard worker, serious and i have b driving licence, i need a job. Thank you

Fordele

Yes

Ulemper

Korta

Produktiv koncern

Firma med produktiv i højsæde, fysisk hårdt belastende. Men der bliver arbejdet hårdt på at minimere tunge løft og monotomt arbejde Kulturen er når man først er inde i koncernen godt, sammenholdet mellem arbejderne er stærk og familiært. Der mangler professionelt lederskab, og noget mere fællesskab mellem arbejderne på gulvet og medarbejderne i administrationen. Det er ligesom 2 arbejdspladser. Det er utroligt svært at vokse på arbejdspladsen, der bliver ikke kigge meget på hvad du har af kvalifikationer

Fordele

God løn og fantastiske kolleger

Ulemper

Hårdt fysiske løft, akkord arbejde, kulde

intresseret og dejlig arbejdsplads

prøve forberedlse of trikinøse og fremstilling af svaber klude

Fordele

gratis frugt

Sjovt og dejlig arbejdsplads

Danish Crown følger alt deres regler og er et dejligt og rent arbejdsplads.

Fordele

Billigt kød til medaebejder

Ulemper

Skal altid brug uniform

.........

Godt arbejde alle er involverede og hjælpsomme ...

Det er en virkelig god arbejdsplads

Jeg ønsker virkelig at komme tilbage.Det er et virkeligt godt sted at arbejde

wszystko ok

bardzo dobrze oceniam pracę w tej firmie miła atmosfera

Sjov arbejdsplads

Den var det bedst arbejdsplabs med gode mennesker og Gode arbejdsgiver.

Fordele

Ikke grats

Ulemper

Kort pause

Ikke særlig sjovt sted

Efter de sidste par år er arbejdspladsen, gået fra god til dårlig.

Fordele

Lønnen, et arbejde at stå op til.

Ulemper

Slidtage, korte pauser.

god arbejdes plads

et godt sted at arbejde og man lære mange mennsker at kende , det er en sej arbejdes plads , man skal være lidt sej for at arbejde der

Fordele

lære at skære kød

Ulemper

ingen

god arbejdsplads

gode kollegaer til tider en sjov arbejdsplads hvor man kan give hinanden lidt gas en gang imellem

Fordele

gode arbejdstider

Ulemper

for korte pauser pga skift af tøj inden pause

Gode kollegaer og god løn

Dejligt sted, slagtekæden......fair behandling af alle og et godt sammenhold kollegaer imellem

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Danish Crown. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Få mere at vide om Danish Crown på populære lokationer

• Virksomheder
  • Danish Crown
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?