Danish Crown
Danish Crown medarbejderanmeldelse

Går ned produktionen

22 januar 2020
Jeg blev fyret sammen med min kollega på grund, der går ned med produktionen. Jeg arbejdede med grofthakket, og der masser nathold afdelinger ikke så mange bestillinger.
3,0Balance mellem arbejde/fritid
3,0Kompensation/Fordele
3,0Ledelse
3,0Kultur
Tilsvarende anmeldelser
12 november 2018
Samme placering
Lager og logistik medarbejder (Tidligere medarbejder) - Holsted
Firma med produktiv i højsæde, fysisk hårdt belastende. Men der bliver arbejdet hårdt på at minimere tunge løft og monotomt arbejde Kulturen er når man først er inde i koncernen godt, sammenholdet mellem arbejderne er stærk og familiært. Der mangler professionelt lederskab, og noget mere fællesskab mellem arbejderne på gulvet og medarbejderne i administrationen. Det er ligesom 2 arbejdspladser. Det er utroligt svært at vokse på arbejdspladsen, der bliver ikke kigge meget på hvad du har af kvalifikationer
Fordele
God løn og fantastiske kolleger
Ulemper
Hårdt fysiske løft, akkord arbejde, kulde
22 juni 2020
Kæde slagtning (Tidligere medarbejder) - Herning
Ledelsen kunne godt være bedre . Hør på medarbejder og skift mere pladser i løbet af en arbejds uge
Fordele
Kød køb
Ulemper
Katine køb :-)
20 oktober 2019
Jeg er en søde mand på 25år fra eritrea og bor i frederikshavn. (Nuværende medarbejder) - Frederikshavn kommune
Det er rigtig godt arbejde plads. Man skal arbejde forskel ting. Det er også gode løn. Man kan få søde, unge, hjælpsom, venlige mennsker. Derfor vil jeg gerne arbejde som slagter og lager arbejde og logestik hos danish crown.