duos anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 6 anmeldelser
Duos er en virksomhed som tjener gode penge på at underbetale hjælperne. Hvis man som dagpengemodtager prøver at komme ind på arbejdsmarkedet, ved at starte som vikar/afløser, truer de med kontakt til jobcenteret hvis man ikke siger ja til vikarvagter, og ofte bliver man sendt ud til de steder hvor ingen vil være, og ofte langt pokker i vold, men man kan da låne en bil som holder udenfor deres hovedkontor. Som respiratorisk hjælper er man på fra man møder til man går, man har ansvaret for patientens overlevelse, man har en livsforlængende jobfunktion og men så er man helt vildt dårligt lønnet. Jeg vil ikke anbefale nogen at blive respiratoriske hjælper!!!!
Passede en dreng med 6 forskellige diagnoser, samtidig var han noget udreagerne. Hjerne som en 3 årig.
12t vågne natte- og dagvagter som respirator hjælper med meget syge borgere både psykisk og fysisk. Ansvarlig for alt det respiratoriske udstyr samt ansvarlig for at skabe frie luftveje hos borgeren. Kommunikationen kan være udfordrende.
Fordele
Tillæg som rådighedsvikar
Ulemper
parkerings muligheder, korte eller ingen pauser
Vis flere duos-anmeldelser
Du kan prøve: