FØTEX anmeldelser fra medarbejdere

Fandt 66 anmeldelser, der svarede til søgningen Se alle 67 anmeldelser
Sorter efter: Hjælpsomhed | Bedømmelse | Dato
Det var ok
ungmedarbejder Food (Nuværende medarbejder) –  Kolding12 januar 2020
Jeg lærte nye færdigheder, som jeg tager med til resten af livet.
Produktiv arbejdsplads
Kasseassistent, i bageren (Tidligere medarbejder) –  Frederiksberg2 januar 2020
Det var en hel fin arbejdsplads hvor man får udviklet sine praktiske evner.
Sov arbejdsplads
Servicemedarbejder (Tidligere medarbejder) –  Rødovre centrum23 december 2019
En typisk dag i føtex, ville du møde og få massere af unge nye venner, der plads til alle og ingen føler sig udenfor. Hvis man ville skabe nye forhold er føtex det perfekte sted.
Meget fin arbejdsplads.
kasseassistent (Nuværende medarbejder) –  Rødovre7 december 2019
Det var meget fint at arbejde, så jeg synes at folk skal søge jobbet.
Fin arbejdsplads
Kassemedarbejder (bager & kiosk) (Tidligere medarbejder) –  København28 november 2019
Fint arbejdsmiljø, kollegaer og opgaver - massere at lave.
meget ensartet
kasseassistent (Tidligere medarbejder) –  Egå10 oktober 2019
som kasse medarbejder er der ikke meget at fortælle om at være kasse medarbejder. men Føtex Egå er en god arbejdsplads hvor der er plads til at lave fejl.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1NejIndberet
Colegas muy amable
Representante de atención al cliente (Tidligere medarbejder) –  Egå, Dinamarca26 september 2019
Estaba con los colegas mejores. Hicieron que fuera divertido ir a trabajar.
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNej 2Indberet
okay arbejdsplads
Ungarbejder (Tidligere medarbejder) –  Skejby18 september 2019
Der var rigtig mange weekend vagter fra 12-21 og det var svært at bytte vagter.
Fordele
gode forhold
Ulemper
mange weekend vagter
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2NejIndberet
Godt starter job
Servicemedarbejder (Tidligere medarbejder) –  Ølstykke4 maj 2019
Min oplevelse med føtex var meget god og jeg lærte en masse om joblivet ved at strated min jobkarrier hos dem. Lederskaber var godt i min afdeling og jeg følte mig godt tilpas og hjemme i min afdeling. Der var også et godt sammenhold med mine kollegaer på mit arbejde. Dog følte jeg mig lidt overset og undervudered på min arbejdsplads. Overordnet et godt sted at starte på arbejdsmarked.
Fordele
Rabatkort til indkøb i Salling Group
Ulemper
Korte og få pauser på lange vagter, mangle på kommunikation med ledelsen
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 9Nej 2Indberet
2,0
hård job
praketikant (Tidligere medarbejder) –  Ringsteds kommune8 april 2019
Den var hård job for mig fordi kan jeg ikke tåle at stå lange tid begrund mit dårlige knæ
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1Nej 14Indberet
Føtex
Elev (Tidligere medarbejder) –  Praktikant23 marts 2019
En typisk arbejdsdag, består af at fylde varer op på hylderne, i butikken mens kunderne for den bedst, mulige service.

I min tid i Føtex, har jeg lært lidt forskelligt, som f.eks. ordentlig kundeservice, håndtering af kunde-klager og general arbejdsgang.

Jeg synes det er en dejlig ledelse og der er en god arbejdskultur, på selve arbejdspladsen.

Den sværeste del af jobbet, er hvis jeg bliver nød til at skuffe kunderne, hvis de ønsker nogle varer som vi ikke har fået leveret overhovedet eller hvis de gerne ville have flere af en bestemt varer, end vi har.

Det bedste ved jobbet, er helt klart, at jeg har en mulighed for at hjælper kunderne, med at finde de varer som de ønsker.
1,0
Jeg er god til da helt🙂
Fritidsjob (Nuværende medarbejder) –  Middelfart kommune15 februar 2019
Jeg har ingen mor" hun døde i Nepal så jeg har det lidt svært!! :-)
Fordele
Ja
Ulemper
Ja
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1Nej 31Indberet
Hård og sjov arbejdsplads
Nonfood (Tidligere medarbejder) –  Vanløse14 februar 2019
Du kan altid have det sjovt med de andre medarbejdere, men dog er det også en del hårdere end de andre jobs. Man skal kunne huske de forskellige ting i butikken ret godt, da man får en arbejdstelefon, som konstant ringer, med en masse spørgsmål om varerne.
Fordele
Arbejdsforholdet
Ulemper
Stress
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 16Nej 1Indberet
2,0
Yderst uprofessionel virksomhed.
Ungarbejder (Tidligere medarbejder) –  Nykøbing Falster, Guldborgsund kommune5 februar 2019
Jeg står her, som ungarbejder i en alder af 16 år- da jeg fik en mase afleveringer for, som jeg skulle se til frem for en enkel vagt. Der var ikke mulighed for at få den byttet vagten i tide, og der står selv i kontrakten at skole før arbejde. Dog var de ikke kompetente nok i virksomheden til at forstå det, så der røg en fyrringsseddel lige i hovedet på mig.
Fordele
Gratis Kakao og Frugt samt nødder osv.
Ulemper
Alene arbejde.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 16Nej 1Indberet
Sætte ting på plads
Sætte priser (Nuværende medarbejder) –  Glostrup kommune26 januar 2019
Jeg hedder Bashar, 15 år gammel, 180 Cm. og spiller fodbold på høj plan i Brøndby, jeg træner 4 gange om ugen og spiller kamp 1-2 gange om ugen, men min træninger ligger klokken 17:30 så jeg kan sagtens arbejde efter skole, og efter min kampe.
Jeg prøver at komme så meget jeg kan, og hvis jeg for lov vil jeg arbejde hverdag, i de timer jeg kan.
Fordele
Jeg er her når jeg ikke er til fodbold
Ulemper
Jeg spiller på høj plan
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNej 19Indberet
d
Ung Arbejder Frugt og grønt (Tidligere medarbejder) –  Ikast, Ikast-Brande kommune9 december 2018
Det er et meget godt sted jeg blev så fyret fordi min "chef" hellere ville have elever så blev jeg fyret men ellers rigtig godt sted gode chefer og gode kollega i føtex anbefaldes meget
Fordele
d
Ulemper
d
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 8Nej 3Indberet
Lederskab
Hårdt arbejde med begrænset frihed
Salgsassistent (Tidligere medarbejder) –  Højbjerg, Århus kommune23 november 2018
Jeg arbejdede som salgsassistent i et års tid. Dagen består af morgenopfyldning af butikken, oprydning på lageret, hjælpe kunder og generelt at holde butikken præsentabel og fyldt til kunderne i løbet af dagen. Arbejdet er fysisk hårdt og man står ikke stille mange øjeblikke af gangen - hvilket kan være både godt og skidt, afhængigt af hvordan man ser på det.
Jeg havde mulighed for at få mange vagter og arbejde rigtig mange timer efter eget ønske, hvilket jeg var glad for. Desværre synes jeg ikke, min ekstra hårde arbejdsindsats blev belønnet af mine ledere. Jeg følte mig igennem dagen overvåget, hvilket jeg ikke selv syntes, var nødvendigt og jeg oplevede flere negative episoder med mine ledere, der opførte sig dårligt overfor mig og var efter mig, selv ved de mindste fejl. Som salgsassistent kan man under visse tidspunkter have 4-5 ledere over sig, der giver modstridende instrukser og alle vil bestemme over en. Enormt frustrerende. Totalt unødvendigt med så mange chefer.
Når det er sagt, har man generelt mange gode kollegaer omkring sig i morgen- og dagtimerne, der giver en god stemning på jobbet og gør det udholdeligt, selv når man til tider kan være enormt presset. Personaletimerne bliver holdt til et absolut minimum, selv ved markant vækst i omsætning, hvilket uundgåeligt sænker standardniveauet i butikken - til stor frustration for de mange medarbejdere, der ligger en stor indsats hver dag for at give kunderne en god oplevelse, for derefter at få skældud af selvsamme kunder over ting, man ikke selv har indflydelse på.
Efter noget tid bliver arbejdet meget ensformigt,
  mere... fordi måden arbejdet udføres på skal være den samme hver gang, men generelt er det en velsmurt maskine, der fungerer.  mindre
Fordele
Gratis brød og frugt, rabatter, gode kollegaer
Ulemper
Kontrollerende ledelse, sure kunder, fysisk hårdt, stort arbejdspres
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 27Nej 1Indberet
fsfd
Servicemedarbejder (Tidligere medarbejder) –  Vanløse15 november 2018
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2Nej 28Indberet
arbejde
kasseassistent føtex (Tidligere medarbejder) –  Ballerup13 november 2018
Arbejede der ikke så lang tid, da jeg ikke kunne sidde i kassen i så lang tid af gangen, men en god arbejdsplads med søde kollegaer.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 5NejIndberet
Lederskab
Kedelig og meget det samme hele tiden
Servivemedarbejder og Kassemedarbejder (Tidligere medarbejder) –  Århus, Århus kommune15 oktober 2018
Jeg havde lidt interne problemer med personerne der hvor jeg arbejdede, men det har ikke overskygget min mening om at jeg synes at det er et lidt kedeligt sted at være og ensformigt ift. de grupper man er indelt i og ikke noget sammenspil mellem medarbejderne.
Fordele
Rabat på varer, evt gratis kage, brød osv i kantinen
Ulemper
Pauser kan ikke aftales ift. hvornår man selv har brug for det, og toiletbesøg kræver at der ikke er x antal kunder i kø ved kassen osv. altså er det besværligt.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 8NejIndberet