FØTEX anmeldelser fra medarbejdere til Servicemedarbejder

Servicemedarbejder10 anmeldelser
Se alle 81 anmeldelser
De har en tendens til at stresse en og næsten aldrig være tilfredse selv hvis man lige er begyndt. De forventer absolut perfektion og ingen fejl hvilket sætter pres på de nyankomne.
Fordele
Møder nye mennesker
På de travle dage var der masser af fart på med vogne, der skulle hentes, flaskeautomat, der skulle ordnes, og en butik, der skulle være pæn og nydelig. Det var hårdt, men også sjovt.
En typisk dag i føtex, ville du møde og få massere af unge nye venner, der plads til alle og ingen føler sig udenfor. Hvis man ville skabe nye forhold er føtex det perfekte sted.
Min oplevelse med føtex var meget god og jeg lærte en masse om joblivet ved at strated min jobkarrier hos dem. Lederskaber var godt i min afdeling og jeg følte mig godt tilpas og hjemme i min afdeling. Der var også et godt sammenhold med mine kollegaer på mit arbejde. Dog følte jeg mig lidt overset og undervudered på min arbejdsplads. Overordnet et godt sted at starte på arbejdsmarked.
Fordele
Rabatkort til indkøb i Salling Group
Ulemper
Korte og få pauser på lange vagter, mangle på kommunikation med ledelsen
En typisk dag på arbejdet foregik altid stille og roligt. Jeg lærte ikke så meget nyt da kassearbejde og servicedelen af det var noget jeg havde prøvet på min tidligere arbejdsplads. Ledelsen var ikke helt i top. Jeg blev lovet en videre stilling da jeg fyldte 18 år men fik så at vide at der ikke var plads til mig alligevel.
Fordele
Gratis bagværk fra bageren
Ulemper
Uerfaren ledelse
Dejligt at arbejde der jeg elskede det men de havde ikke råd til at have mig da jeg blev 18
Lettere rengøring, henvisning af kunder med barnevogne eller kørestol til elevatoren, oprydning i kælderen, fejning, lukning af butikken og stabling af indkøbsvogne/poser. Det sværeste var helt klart den mere rutineprægede del af jobbet, det bedste var betjening/håndtering af kunder, kollegaerne og arbejds moralen. Jeg lærte at være mere initiativrig, pligtopfyldende og at være frivillig som afløser.
Fordele
Gratis frokostordning
Ulemper
Rutine
Det er et godt sted at arbejde hvis man ønsker fuld knald på, men der er sjælendt plads til et pusterum.
Fordele
8% rabat i dansk supermarked
Ulemper
Man bliver indirekte presset af chefen til ikke at overholde pauser og sikkerhedsregler.
super sted gode kollegaer godt sammenhold kunden er det vigtigste.
2,0
Ledelsen i Føtex, Kalundborg var en skændsel. Aldrig har jeg oplevet så dårlig behandling af ungearbejderer - det var næsten slavearbejde.