FØTEX anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 78 anmeldelser
Sjov arbejdeplads
Jeg håber at få arbejde hos Føtex, fordi jeg kan lide Føtex og den arbejdes kultur de har der.
Dejligt at arbejde
Dejligt at arbejde der jeg elskede det men de havde ikke råd til at have mig da jeg blev 18
Sjov arbejdsplads
Jeg syntes det var et godt sted men vil ud og arbejde et andet sted og prøve noget nyt
Fordele
Gratis frokost
Ulemper
Korte pauser
Seriøs arbejdsplads
Har arbejdet der i 4 år, og er en af de rutineret i Føtex på Ro's torv
hyggelig arbejdsplads
En typisk dag var hyggelig sammenvær med dejlige kolleger, jeg lærte at planlægge min arbejdsdag på forhånd.
Fysisk hårdt
Som salgsassistent for Coop og DanskSupermarket, skal man være rigtig forebredt på at det man laver er fysisk hårdt.
Fordele
Gratis morgenmad
Ulemper
Fysisk hårdt
Godt sammenhold
Det var en super arbejdsplad, hvor der var et godt sammenhold, både i min afdeling og de andre afdelinger imellem
Productive and fun workplace
My co-workers were always nice and fun. A typical day at work would be me and one or two other co-workers in the bakery, we would work together as a team to give our costumers the best experience.
Fordele
Discount on many things in the supermarket
Der er god arbejdsplads og kolleger
Føtex i Faaborg er en god arbejdsplads med gode kolleger og jeg er glad for at arbejde her.
Fordele
Gratis brød, kaffe i kantinen
Ok arbejdsplads
Jeg lærte at bruge kasseapparatet og at bruge varebåndet, jeg fik en fin oplæring
Alsidig og sjov arbejdsplads
Rigtig god arbejdsplads
Gode ansatte.

Udnyttelse og opbygning af kompetencer
Fordele
God kantine
Good organised workplace
Very good workplace with an amazing adminstation. Low salaries compared to typical danish standards. Good management, and work conditions. Long working hours though.
2,0
Bestemt ikke min fortrukne arbejdsplads
Arbejdet i kasselinjen er meget ensformigt og bliver lynhurtigt slavearbejde. Man skal kunne tåle at høre lidt af hvert og det er ikke alle kunder der er lige venlige.
I Føtex Carlsberg var ledelsen uprofessionel og man blev dårligt behandlet.
Good work environment
Good work environment
Good relations to coworkers

Decent amount of hours

Happy costumers

Good salary

Understanding and helpfull bosses

Learned how to handle complicated situations
Udfordrende og spændene
Da jeg startede som ungarbejder i Føtex i Nørresundby, og blev dygtig til de opgaver jeg allerede havde fået, blev jeg udfordret med yderligere og svære opgaver.
Disse opgaver var nogle som de normalt ikke tildelte ungarbejdere, men eftersom jeg var meget lærenem og hurtigt fik det hele lært, blev jeg udfordret yderligere.

Mit gåpåmod og ønske om konstant forbedring, var grunden til at jeg fik forlænget min kontrakt efter jeg fyldte 18.

Det sværeste og de største udfordringer, der er ved jobbet, er når man kommer ud for en udfordring som man ikke selv kan gøre for eller løse med det samme. Dette er for eksempel når vi ikke modtager en vare, som vi har reklameret med - her er vores udfordring at stille kunden tilfreds, selvom vi ikke nødvendigvis har kunne levere den forventede vare.

Trods dette er det sværeste ved arbejdet, er det også min yndlings del. Det udfordrer mig og jeg kan til dels blive presset - især hvis det er en meget utilfreds kunde - men jeg kan ikke gøre andet end at blive glad, når kunden forlader butikken tilfreds og med et problem der er løst.

Mine kollegaer betyder meget for mig, og jeg elsker at arbejde sammen med dem. Føtex sætter stor fokus på god samarbejde og gensidig respekt mellem kollegaerne - hvilket kan mærkes, og som jeg er utroligt glad for.
Fordele
Konstant forbedring af ens færdigheder
Fantastisk arbejdsplads
Uden tvivl en fantastisk arbejdsplads, den rummer det hele og mere til, man har det skønneste og mest skørestes team, men man klinger godt sammen og arbejder sammen uden problemer, ledelsen er altid åben for nye muligheder og ideer.
God arbejdsplads, men lidt stressende
Kan varmt anbefales til andre. Et godt arbejdsklima. Giver en hjælpende hånd. Laver sjov.
Fordele
Gratis frokost
great after school job
I had this job when I was in High School and it was great cause you could say if you had an exam or other important school work.

Co-workers didn't really know them cause they changed all the time.

management was helpfull and guiding.
Fantastisk arbejdsplads
Føtex fisketorvet er en fantastisk arbejdsplads. Jeg arbejder oppe i kassen som kasseassistent og det er det bedste job. Jeg har søde kollegaer som jeg snakker med og har det sjovt men og søde og forstående chefer der giver plads både til og fejle men også til og lære. Alle chefterne inde på fisketorvet bruger meget anderkendende kommunikation og de høre på hvad man siger. Jeg er meget tilfreds ved arbejdet der er bare en ting der trækker ned de har så travlt oppe i kundeservice at de glemmer at sige at man har pause eller fri. Men det er noget de arbejder på og de er allerede blevet meget bedre jeg synes Føtex er danmarks bedste arbejdsplads.
Fordele
Gratis mad og personalefordele
Ulemper
Kan glemme pauser og fri
god arbejdslyst
det et godt job med mange smilende mennesker jeg går altid rundt og hjælper nye folk med deres indkøb selvfølgeg og de kunder som er der tit. man får god løn osv
Fordele
mange penge
Ulemper
korte pauser
Tryg og afvekslende arbejdsplads
Lettere rengøring, henvisning af kunder med barnevogne eller kørestol til elevatoren, oprydning i kælderen, fejning, lukning af butikken og stabling af indkøbsvogne/poser.
Det sværeste var helt klart den mere rutineprægede del af jobbet, det bedste var betjening/håndtering af kunder, kollegaerne og arbejds moralen. Jeg lærte at være mere initiativrig, pligtopfyldende og at være frivillig som afløser.
Fordele
Gratis frokostordning
Ulemper
Rutine