Falck anmeldelser fra medarbejdere til Redder

Redder2 anmeldelser
Se alle 112 anmeldelser
En typisk dag starter med morgenbriefing, klargøring af ambulancen, og så tager man dagen som den nu forløber, da jobbet er et beredskabsjob, men ellers tilbringes dagen med at øve, læse op på nye tiltag osv.

Jeg lærte meget om mennesker i krise. Folk der er så langt ude på kanten at de ikke mere kan klare det selv, men er nødt til at have hjælp af den ene eller den anden art.

Jeg lærte også meget om mig selv, mine egne grænser og min fysiske og ikke mindst psykiske formåen.

Gode kolleger, der kærer sig om hinanden og hinandens velbefindende, næsten et familiemæssigt forhold til hinanden.

det sværeste ved det arbejde er nok de psykiske påvirkninger man bliver udsat for, de mange stressorer der hele tiden øver pres på een.

Det bedste ved jobbet er nok, at man ikke udgør en forskel for de mange, men for de få...eller den enkelte, afhængig af hvad man ståri af opgaver
Det er rigtig givende at hjælpe de rejsende til og fra fly. Disse personer lever med deres mindre mobilitet og andre skavanker og alligevel har de overskud og mod på at rejse rundt i verden.