Flying Tiger Copenhagen anmeldelser fra medarbejdere

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNej 2Indberet
Produktiv og god arbejdsplads
Salgsassistent (Nuværende medarbejder) –  Næstved kommune12 oktober 2018
En travl dag med massere af glade kunder. Kan godt lide at have travlt og være igang.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2Nej 3Indberet
Lederskab
God, sjov og spænende arbejdsplads, med plads til alle
Nøglebærer (Tidligere medarbejder) –  Næstved13 september 2018
I min tid i Flying Tiger Cophangen, har jeg haft de bedste og sødeste kollegaer, der har været med til at gøre alle vagter bedre. At have gode kollegaer har også gjort mig mere sikker på selv og givet mig modet til at tage styringen og være tilfreds med mine lederegenskaber. Jeg har haft flere chefer og min sidste chef har jeg været meget tilfreds med, da hun altid sørgede for at arbejdstiderne passede og at dagsordenen forløb som forventet.
En typisk dag for mig på jobbet har bestået af at tage mig af ungarbejderne og sørge for de havde opgaver. Mine opgaver har været at fylde op, være på lageret, modtage varer og sørge for at butikken er repæsentabel. Derudover følger der diverse småopgaver med som skal klares. Igennem mit arbejde hos Tiger har jeg lært en del om kundekontakt og er derfor blevet meget stærk indefor dette felt. Jeg har også lært en masse om koncepter og ordenslinjer.
Fordele
Meget søde kollegaer og meget felksible arbejdstider
Studiejob ´
Ungarbejder (Tidligere medarbejder) –  Rødovre kommune19 august 2018
Jeg arbejdede i Tiger i ca. 1 år, da jeg var ungarbejder - jobbet i sig selv er ikke det mest pirrende, da man som ungarbejder bare skal stå bag en kasse hele dagen.
Super god arbejdsplads
Deltidsarbejder under og over 18/Tilkalder (Tidligere medarbejder) –  København3 juli 2018
Jeg har altid elsket at arbejde i servicebranchen, og tiger, var det perfekte sted for mig. Der har aldrig været problemer blandt chefer, og eller, kollegaer, og det er altid sjovt og hyggeligt at tage på arbejde.
Fordele
Rabat i butikken, Hyggelige julefrokoster
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 4NejIndberet
Environnement de travail agréable
Responsable de magasin (Tidligere medarbejder) –  Danemark18 februar 2017
Très bonne ambiance avec une équipe management très agréable et prête à aider. Impression d´une entreprise familiale avec de très bonnes opportunités de développement si l´on est prêt à travailler dur.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 4Nej 11Indberet
Godt sammenhold
Salgsassistent med nøgleansvar (Nuværende medarbejder) –  København29 januar 2017
Jobbet i sig selv er sådan set godt.
Flying Tigers koncept ligger bare med så faste retningslinjer fra hovedbestyrrelsen (Hvordan varerne skal sættes op, i hvilken rækkefølge og en række andre ting), hvilket gør at jeg f.eks. kan se nogle ting som direkte begrænser salget.

Systemerne er forældede. F.eks. er det kun muligt at lave personalekøb i egen butik og kun nå butikchefen er tilstede. Det er f.eks. også kun butikschefen der har mulighed for at registrere defekte varer hvilket er super ineffektivt.

Til gengæld er der super gode personalerabatter, godt sammenhold, det er ikke superstressende sammenlignet med andre butiksjob jeg har været i og virksomhedens kundesyn er super positivt. (Kunden skal have bedst muligt service).
Fordele
Ekstremt gode julegaver, super gode personalerabatter
Ulemper
Meget lidt tillid til medarbejdere, mange ting som medarbejdere ikke har lov til at gøre, f.eks. registrere defekte varer

Se flere Flying Tiger Copenhagen anmeldelser

Du kan prøve:

Anfordret profil

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Flying Tiger Copenhagen. Vores fællesskab er parat til at svare.

Stil et spørgsmål

Samlet vurdering