Flying Tiger Copenhagen

Flying Tiger Copenhagen anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 373 anmeldelser
Hyggeligt og fed arbejdsplads.
Altid sjovt at være på arbejde.
Fordele
Personale rabat på køb.
For mig var det et rigtig godt sted som 15 årig at starte ud med.
An multinational company with a highly friendly and collaborative workplace with room to grow.

Weekly and monthly talks/ workshop to keep you engaged in the brand itself. Top level employee benefits.
En travl dag med massere af glade kunder. Kan godt lide at have travlt og være igang.
I min tid i Flying Tiger Cophangen, har jeg haft de bedste og sødeste kollegaer, der har været med til at gøre alle vagter bedre. At have gode kollegaer har også gjort mig mere sikker på selv og givet mig modet til at tage styringen og være tilfreds med mine lederegenskaber. Jeg har haft flere chefer og min sidste chef har jeg været meget tilfreds med, da hun altid sørgede for at arbejdstiderne passede og at dagsordenen forløb som forventet.
En typisk dag for mig på jobbet har bestået af at tage mig af ungarbejderne og sørge for de havde opgaver. Mine opgaver har været at fylde op, være på lageret, modtage varer og sørge for at butikken er repæsentabel. Derudover følger der diverse småopgaver med som skal klares. Igennem mit arbejde hos Tiger har jeg lært en del om kundekontakt og er derfor blevet meget stærk indefor dette felt. Jeg har også lært en masse om koncepter og ordenslinjer.
Fordele
Meget søde kollegaer og meget felksible arbejdstider
Jeg arbejdede i Tiger i ca. 1 år, da jeg var ungarbejder - jobbet i sig selv er ikke det mest pirrende, da man som ungarbejder bare skal stå bag en kasse hele dagen.
Jeg har altid elsket at arbejde i servicebranchen, og tiger, var det perfekte sted for mig. Der har aldrig været problemer blandt chefer, og eller, kollegaer, og det er altid sjovt og hyggeligt at tage på arbejde.
Fordele
Rabat i butikken, Hyggelige julefrokoster
Très bonne ambiance avec une équipe management très agréable et prête à aider. Impression d´une entreprise familiale avec de très bonnes opportunités de développement si l´on est prêt à travailler dur.
Jobbet i sig selv er sådan set godt.
Flying Tigers koncept ligger bare med så faste retningslinjer fra hovedbestyrrelsen (Hvordan varerne skal sættes op, i hvilken rækkefølge og en række andre ting), hvilket gør at jeg f.eks. kan se nogle ting som direkte begrænser salget.

Systemerne er forældede. F.eks. er det kun muligt at lave personalekøb i egen butik og kun nå butikchefen er tilstede. Det er f.eks. også kun butikschefen der har mulighed for at registrere defekte varer hvilket er super ineffektivt.

Til gengæld er der super gode personalerabatter, godt sammenhold, det er ikke superstressende sammenlignet med andre butiksjob jeg har været i og virksomhedens kundesyn er super positivt. (Kunden skal have bedst muligt service).
Fordele
Ekstremt gode julegaver, super gode personalerabatter
Ulemper
Meget lidt tillid til medarbejdere, mange ting som medarbejdere ikke har lov til at gøre, f.eks. registrere defekte varer
Vis flere Flying Tiger Copenhagen-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Flying Tiger Copenhagen. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,3