Forsvaret

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 33 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 34 anmeldelser

Spændende

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Kontorarbejde, dårlig ledelse, gode kollegaer, frihed under ansvar

Du står aldrig helt alene.

Arbejdsglæde gennem styrken i fællesskabet om at løfte en opgave. Meningsfuldt arbejde, tryghed i at du aldrig er alene om en opgave. Du har din gruppe, din deling, dit kompagni, din bataljon. Du udfører dine opgaver, får støtte, sparring og realistisk supervision, med udgangspunkt i dine behov og trivsel.

Fordele

Tillæg, fælleskab, arbejdsglæde

Ulemper

Lange arbejdstider

Interessant og udviklende

Forsvaret er en mangesidet arbejdsplads hvor ens kompetencer kan blive testet og udviklet. Internationale opgaver giver mulighed for spændende oplevelser såvel som tæt kammeratskab i en professionel ånd.

Fordele

Udviklende

God arbejdsplads

Var et godt sted at arbejde, struktureret og god diciplin..

Produktiv og sjov arbejdsplads.

To dage er aldrig ens, man bliver altid udfordret på måder man ikke har kunne forestille sig. En fantastisk arbejdsplads hvor man virkelig for flyttet grænser.

Fantastisk arbetsplats

Jag arbetade i Vedbæk Som køkkenchef Fantastisk arbetsplats

Produktiv og lærerig omgivelser med seriøst arbejde

Gennemførslen af 48 timers førstehjælpskursus var hårdt, men hjælp fra vores overordnede, gjorde det muligt at lære grundlæggende teknikker og værktøjer til at kunne hjælpe i pressede situationer, hvor andres mennesekers liv er i fare.

Danish Army Summary

A typical day is about army training. What I learned. The army was so amazing because I learned so much about my limits and how to overcome them. The most enjoyable part of the job it's was the part when I could traine and learn together with the other soldiers.

Udfordrende og sammenhold

Godt sammenhold og dejligt fornyende sted at arbejde med drevne kollegaer.

Fordele

Gode fleksible forhold

Ulemper

Dårlig løn

Godt sted at være ansat stort kammeratskab

En arbejdsdag kunne nemt bestå af transport af køretøjer på 10-50tons på henholdsvis sættevogne/sætteblokvogne. Man lærer hele livet ikke mindst i trafikken, de sidste 10 år i forsvaret var jeg også noget der hedder kørevejleder altså lære de sidstankomne op. Det har været ret sjovt at få den civile chauffør uddannelse og så bruge den inden for det Millitære system prøve at løse de mange transportopgaver inden for 2 systemmers regelsæt dette med rigtige mange udfordringer. At huske man stadigvæk var soldat, når man skulle forklare ledelsen divers regler. Friheden under ansvar dette med at opleve at ens enhed profesionelle arbejde udgjorde en kæmpeforskel i mange henseender og sidst kammeratskabet.

Fordele

Optjeningen af MF timer.

Ulemper

weekend arbejde

Gode kolleger - ensformigt arbejde

En arbejdsplads der bærer tydeligt præg af stramninger og besparelser. Øget arbejdsmængde og færre medarbejdere står i modsætning til erklærede mål om en ideel arbejdsplads. Ulemperne opvejedes af det gode sammenhold blandt kollegerne.

Skive Kaserne

Working at Skive kaserne was hard but also satisfying, since I learned a lot about persistence as well as discipline. My time in the Armed Forces has moulded me into the person that I am today and I am grateful for the experiences it provided me with.

Fordele

Cheap food, exciting job

Ulemper

Long days

Udendørs hårdt arbejde

Man lærer sig selv at kende som intet andet sted. Man får venskab og samarbejder.

Lærerig arbejdsplads

En sjov og anderledes arbejdsplads hvor man gør drenge til mænd .

Fordele

godt kammeratskab

Ulemper

Dårlig løn

God og alsidig arbejdsplads med vekslende job.

Har siden værnpligtstiden været ansat i forsvaret med vekslende funktioner inden for min hoveduddannelses retning. Sagsbehandler, leder af kursuscenter (8 år) og distriktschef.

Fordele

Sikker ansættelse

Ulemper

Vekslende arbejdstider og meget rejseaktivitet.

Vigtig opgaver

Det er meget vigtig at være medlem af en arbejdsmiljøorganisation eller SU i et givende firma

Fordele

Vigtig viden og ansvar

Ulemper

Ingen

Et super spænde job

Har i min tid i forsvaret haft mange og gode opgaver.

Fordele

Udfordringer til dagligt

Ulemper

ikke altid overskueligt

Udfordrende godt kammeratskab og ikke mindst selvstændighed.

Min tid i forsvaret var nok den bedste arbejdsplads jeg har oplevet, det begrundes i friheden men samtidig strukturen, har det bedst med at der er styr over tingene og selvom jeg " kun " var overkonstabel så lyttede lederne.

Fordele

Struktur

Ulemper

Meget væk på øvelser.

...

det er et fint sted og gode kolleger, det bed ste var, at vi kunne futte

God arbejdsplads blandt kollegaer.

Dårlig ledelses stil, trænger til en modernisering , manglende indflydelse topstyring

Fordele

For lidt eller ingen medbestemmelse

Ulemper

Arbejdsmiljø

Fantastisk og inspirende

I Forsvaret har man gode muligheder for at vælge forskellige typer for job og opgaver, man har et fantastisk sammenhold og så skal man ikke bruge timer og dage for at lære at kunne tage beslutninger.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Forsvaret. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 34 anmeldelser