Forsvaret
Forsvaret medarbejderanmeldelse

en dejlig arbejdeplas

8 oktober 2015
søde kolleger altid travlt jeg mødte kl. 7.00 til 15.00 at samarbejde god ledelse søde kolleger at nå det helle at have noget at stå op til
Balance mellem arbejde/fritid
2,0
Kultur
Fordele
gratiges frugt
Ulemper
korte pauser
Tilsvarende anmeldelser
24 februar 2015
Samme placering
Værkmester (Tidligere medarbejder) - Frederikshavn, D81
Ledelsen i OPLOG FRH er tydeligt begrænset af Søværnets Operative Kommando (SOK). Systemerne er styret af kassetænkning, i stedet for at udnytte den viden og ikke mindst erfaring, som medarbejderne ligger inde med. Jeg har desværre fået det indtryk, at man i/fra toppen kun ser nogle "soldater" som man kan flytte rundt med som skakbrikker, efter topledelsens for godt befindende, uden at se på, om det er bønder, springere, løbere, tårne, mens man fester i ledelsen (fordi de er fortæller hinanden, hvor dygtige de er) uden at ledelsen, kongen og dronningen, aner, at hver gang, de finder på noget nyt, sætter man i værk, uden at se til siderne eller i historiebøgerne om det virker, eller om der er erfaringer, som man burde se nærmere på.
Fordele
Fleksibel i arbejdstid udenfor de pressede perioder
Ulemper
Topledelse i Forsvaret er uden struktur og evne til at samarbejde.
13 februar 2014
Samme placering
Lagerarbejder (Tidligere medarbejder) - Frederikshavn, D81
Jeg har aldrig haft bedre arbejdsplads, end forsvaret. Jeg fik lov til mange ting, som gjorde at jeg udviklede mig og kunne være alle steder på stedet. Fik lov til at planlægge min hverdag, hvor jeg havde frihed under ansvar. Fik lov til at gøre tingene på min måde, da det var mig, som lavede jobbet og det skulle gerne gå så hurtig at det var muligt. Jeg var så glad for mit arbejde i forsvaret at selv mandag, havde jeg ikke " tid " til at komme hjem efter fyraften, for jeg skulle liiiggge nå det sidste.
18 februar 2020
Værnepligtig ved Den Kongelige Livgarde (Tidligere medarbejder) - Allerød kommune
To dage er aldrig ens, man bliver altid udfordret på måder man ikke har kunne forestille sig. En fantastisk arbejdsplads hvor man virkelig for flyttet grænser.