Forsvaret
Forsvaret medarbejderanmeldelse

Godt sted at være ansat stort kammeratskab

11 juni 2018
En arbejdsdag kunne nemt bestå af transport af køretøjer på 10-50tons på henholdsvis sættevogne/sætteblokvogne. Man lærer hele livet ikke mindst i trafikken, de sidste 10 år i forsvaret var jeg også noget der hedder kørevejleder altså lære de sidstankomne op. Det har været ret sjovt at få den civile chauffør uddannelse og så bruge den inden for det Millitære system prøve at løse de mange transportopgaver inden for 2 systemmers regelsæt dette med rigtige mange udfordringer. At huske man stadigvæk var soldat, når man skulle forklare ledelsen divers regler. Friheden under ansvar dette med at opleve at ens enhed profesionelle arbejde udgjorde en kæmpeforskel i mange henseender og sidst kammeratskabet.
Balance mellem arbejde/fritid
Kultur
Fordele
Optjeningen af MF timer.
Ulemper
weekend arbejde
Tilsvarende anmeldelser
18 februar 2020
Værnepligtig ved Den Kongelige Livgarde (Tidligere medarbejder) - Allerød kommune
To dage er aldrig ens, man bliver altid udfordret på måder man ikke har kunne forestille sig. En fantastisk arbejdsplads hvor man virkelig for flyttet grænser.
7 oktober 2019
Køkkenchef (Tidligere medarbejder) - Vedbæk
Jag arbetade i Vedbæk Som køkkenchef Fantastisk arbetsplats
10 maj 2019
Menig (Tidligere medarbejder) - København, Københavns kommune
Gennemførslen af 48 timers førstehjælpskursus var hårdt, men hjælp fra vores overordnede, gjorde det muligt at lære grundlæggende teknikker og værktøjer til at kunne hjælpe i pressede situationer, hvor andres mennesekers liv er i fare.