Forsvaret
4,0 ud af 5 stjerner.

Forsvaret Løn og arbejdsgoder-anmeldelser

Se alle 29 anmeldelser
Godt sammenhold og dejligt fornyende sted at arbejde med drevne kollegaer.
Fordele
Gode fleksible forhold
Ulemper
Dårlig løn
En sjov og anderledes arbejdsplads hvor man gør drenge til mænd .
Fordele
godt kammeratskab
Ulemper
Dårlig løn
En arbejdsplads i udvikling. Ændring af organisation og kultur. Autoritær ledelse Gode kollegaer
Fordele
Gode pensionsordninger.
Ulemper
Nedskæringer
søde kolleger altid travlt jeg mødte kl. 7.00 til 15.00 at samarbejde god ledelse søde kolleger at nå det helle at have noget at stå op til
Fordele
gratiges frugt
Ulemper
korte pauser
Ledelsen i OPLOG FRH er tydeligt begrænset af Søværnets Operative Kommando (SOK). Systemerne er styret af kassetænkning, i stedet for at udnytte den viden og ikke mindst erfaring, som medarbejderne ligger inde med. Jeg har desværre fået det indtryk, at man i/fra toppen kun ser nogle "soldater" som man kan flytte rundt med som skakbrikker, efter topledelsens for godt befindende, uden at se på, om det er bønder, springere, løbere, tårne, mens man fester i ledelsen (fordi de er fortæller hinanden, hvor dygtige de er) uden at ledelsen, kongen og dronningen, aner, at hver gang, de finder på noget nyt, sætter man i værk, uden at se til siderne eller i historiebøgerne om det virker, eller om der er erfaringer, som man burde se nærmere på.
Fordele
Fleksibel i arbejdstid udenfor de pressede perioder
Ulemper
Topledelse i Forsvaret er uden struktur og evne til at samarbejde.
Udarbejdelse af lektioner, udfra de lektionsplaner der på forhånd er udarbejdet, gør jobbet ubesværet, sammenholdt med udførelsen af disse og ligeledes konkurrence gå jobbet interessant og indlærende, for både modtager og instruktør. Koordinationen at diverse effekter, og figuranter gør jobbet til en sjov og indholdsrig dag på "slagmarken" Kombinationen af indhold og elever er ligeledes en udfordring sammen med indlevelsesevnen i det enkelte individ - som helhed er resultatet en bonus.
Fordele
Frihed og natur
Ulemper
Mangl. effekter
I min tid i militæret har jeg fået virkelig meget uddannelse, også til civil brug. Herunder en masse førstehjælp, kørerkort (C + CE), truck certifikat, surrings bevis, farligt gods bevis. Derudover kommer alle de personlige fordele jeg har fået under min udsendelse, som modenhed, mine egne grænser, vigtigheden ved at være en god kollega, da jeg har været sammen med de samme 15 folk 24/7 i over 6mdr, det betyder vi har skulle vise stor gensidig respekt overfor hinanden, hjælpe og passe på hinanden, og have det sjovt så snart tiden er til det. Det sværeste jeg har været udsat for, var udfordringen af et halvt år i Afghanistans hensynsløse ørken, og det at prøve at forklarer ens familie sine valg. Den bedste del af jobbet kommer som den sværeste, nemlig udfordringen og al uddannelsen. Jeg kan godt lide udfordringer, og siger aldrig nej til at blive uddannet og bedre til noget.
Fordele
Gratis uddannelse.
Ulemper
Britisk mad i cookhouse i Afghanistan :)
Vis flere Forsvaret-anmeldelser
Du kan prøve: