Grundfos Pumps

Grundfos Pumps anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 192 anmeldelser
Jeg synes Grundfos har en god arbejdes princip og discipliner og der er mulighed til at forbedre din faglig og personlig kvalifikationer.
If you need it you'll get it in order to perform in your job
Sometimes changes take a long time - who can/will take a decision?

Many silly internal campaigns about this and that - a new idea brought up, and suddenly it stops

Many very experienced colleagues
Fordele
Do your job and you can stay for a long time
Ulemper
Changes take time
Good ambitions on making a difference towards a better world
Hej jeg lærte en masse om produktion af vandpumper
Fordele
nye mennesker
Ulemper
En kollega der ikke tog arbejdet seriøst
2,0
íngen oplæring, job struktur meget indskrænket, ingen jobrotation
Gute Zusammenarbeit zwischen den Unternehmen, offene Gespräche.
Employee ethics company
work life balance is very good.

Work culture, management and transparency is very good.

Company takes inputs from Employee Motivation survery everyyear. That's good part of the company to listen employees.
Fordele
worklife balance
Ulemper
core danish... social life is bit heard for non-danish people.
Bis auf wenige Dinge ein durchaus guter Arbeitgeber. Negativ fallen unter anderem die häufigen Unstrukturierungen innerhalb des Unternehmens auf.
Et solidt og ærligt firma, hvor et ord er et ord.
Man støtter nye ideer

Er du ærlig er der næsten ubegrænsede muligheder
Fordele
Flextid
Ulemper
Større kontaktflade mellem skiftene
At Grundfos the atmosphere was that you could share your opinion or a problem that you've encountered with your colleagues and superiors. There was a free-flowing exchange of ideas and information between everyone.

Plus the cantine was fantastic.
Fordele
Open-mindedness, sense of trust and responsibility
Ulemper
Location
Det er mange år siden jeg forlod virksomheden så min vurdering er ikke relevant.
Projects are very challenging and my co-workers are always ready to assist where they can.
Learned new SAP BO product, design studio 1.5 & 1.6
I min tid på Frisholt har jeg lært vigtigheden af en god attitude både kommunikativt og via ens udstråling. Derudover har jeg lært mere om vin og mad, samt kulturelle behov i forhold til mad.
Fordele
Gratis måltid
Ulemper
Ingen pauser og kort tid til at lære menuen udenad (Engelsk + Dansk)
Det der betyder allermest for mig i den daglige gang på arbejdet på Grundfos er helt sikkert mine kolleger. Selvfølgelig skal man ha et job man kan li. Jeg har altid været glad for at arbejde og har været der 210 %. Men et plus og det ultimative er helt klart det sammenhold man har som team. Man bruger mange timer sammen. Og derfor er det også super vigtigt at man kan godt sammen. Ens kolleger er dem man bruger allermest tid sammen med i hverdagen. Så det er vigtigt at man forstår hinanden. Og man skulle gerne kunne både ha det sjovt sammen. Men også gi en skulder og være der hvis en har en træls dag.
Fordele
Billigt, nyt, lækkert motionscenter
Ulemper
LEAN (stresfaktor)
L'entreprise est très bien organisée, le cadre de travail est agréable. Mon stage de 6 mois dans leurs locaux s'est très bien déroulé.
Som vikar ser situationen jo noget anderledes ud end for de fastansatte, som typisk har været der i rigtig mange år. Den lokale ledelse har varieret en del, men er vist stabiliseret nu.

Typisk samler jeg "stammer", hvilket er trinbearbejdning på aksler. Hvis det passer sig bedre at flytte plads, monterer jeg "stammerne", så de er klar til påmontering af motor. Dette er dog ikke helt ligetil, så det kræver samarbejde med de dygtige kollegaer.

Jeg kan godt lide montagen, da der er gode udfordringer.
Fordele
Konstant arbejde og kantinemulighed
Ulemper
Usikker plads som vikar og dårlig løn
Hos Grundfos har jeg taget min faguddannelse som industri tekniker maskin.Det har givet mig erfaring med : forskelligt måleudstyr, tegningsforståelse, planlægning af arbejdsgang, stille om på drejebænk/fræser,betjene drejebænk/fræser/plan-og rundsliber (disse konventionelle/manuelle), betjene og stille om på cnc-maskiner.
Inden læretiden, har jeg erfaring med produktionsarbejde på svejser/stanse/presse og valse maskiner.

Fra Indkøringsfabrikken har jeg erfaring med truck-kørsel, omstilling på svejse-celler og drejebænke. Nytænkning og forbedringer var en del af dagligdagen. Inden overdragelsen af maskinerne til Tyskland, skulle der læres nye folk fra Tyskland op, dette foregik i Bjerringbro om dagen og aftenen, hvor jeg havde folkene om aftenen.
De sidste 6 år har jeg arbejdet på nathold. Jeg møder kl 23 til morgen. Samtale med de andre skift er en betydelig og nødvendig ting. Det fremmer et godt sammenhold og god kemi blandt os alle. Ved opstart skal ovnene gøres rene - tjekker op hvad der skal laves, og der skal bestilles varer ind til nattens produktion. Et godt humør og humor er super, og godt samarbejde med ens koleger, er meget vær i dagligdagen. Ydeligere er det en stor fordel at værer flexcibel. Det kan mange gange forhindre sure miner m.m. blandt ens koleger.
Det bedste ved mit job, er at det er meget alsidig - jeg bevæger mig meget, hvilket jeg kan lide. Har et fint forhold til min leder. Det sværeste: jeg er ved at gå lidt træt i mit job og kunne tænke mig nye udfordringer.
Fordele
nok sikker på mit job
Ulemper
ønsker nye udfordringer
Vis flere Grundfos Pumps-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Grundfos Pumps. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,8