IRMA anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 7 anmeldelser
Ganske gennemsnitligt arbejdsplads, intet specielt godt eller dårligt værd at nævne.
Både under uddannelse og i sabbatår kunne jeg have mulighed for at have dette job. Fantastisk personale/kollegaer og søde kunder er det som gør det specielt hyggeligt at arbejde i Irma
Fordele
Events og personalerabat
1,0
Presser medarbejderne til det yderste. Forventer alt for meget af deres medarbejdere- til ikke særlig god løn, og ingen medarbejderfordel. De er hurtige til at skære i personalegoderne, for samtidig at kræve mere af én.
Samtlige ansatte har fået problemer med ryggen pga. et kassesystem som er elendigt.

Klimaet er dårligt (meget koldt), og bliver ikke ændret trods klager.

Afdelingschefen taler dårligt om medarbejderne bag deres ryg. Det er uprofessionelt.
Jeg var ansat i Irma i godt og vel 8 år, hvor jeg blev udfordret rent arbejdsmæssigt og i til tider hektisk miljø. Dog med gode arbejdsbetingelser- og forhold kunne jeg gå rundt med et bredt smil på læben og de daglige udfordringer.

Fik derudover netværk og kendskab til detailbranchen, så jeg den dag i dag ved hvordan tingene skrues sammen for at tilfredsstille kundernes behov mest muligt.
Fordele
Udleveret uniform, personalefester så som julefrokost mm.
Ulemper
Ikke nok faglige udfordringer.
Servicemedarbejder i Irma på Nørrebro, her har jeg fået erfaring med at håndtere kunder, vareropfyldning og sidde i kassen.
Kasseassistent/salgsassistent. Kassebetjening, vareopfyldning, hjalp slagteren med pålæg og opfyldning af kød m.m. Bestilte brød til brødafdelingen.
Jeg syntes det var en dejlig arbejdsplads, hvor jeg lærte meget. God ledelse og gode kolleger
En dag i Irma, kunne se således ud:
trimme, fylde varer på plads, guide kunderne, tjekker dato.

Jeg lærte: at hvis man er høflig og behjælpelig så kommer kunderne igen.

Mine kollegaer fra meget hjælpsomme og meget venlige. Vi havde det godt sammen. Dog var min chef ikke særlig god. Hun snakkede bag om kollegaernes rygge og havde let ved at blive vred.

Det sværeste var at hvis man lavede en lille fejl og chefen var til stede, blev man hakket meget ned på.

Det bedste ved jobbet var den gode stemning mellem de andre kollegaer og de imødekommende kunder.
Fordele
Gratis biografture
Ulemper
chefen