Knap til afspilning af YouTube-video
Johnson Controls

Johnson Controls anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 6.468 anmeldelser
Mødte altid med smil, til de udfoldninger som hver enkelt dag havde.
Glæden at være i dialog med så mange mennesker fra flere fag, er i sig selv er berigelse, opgaverne havde altid en løsning.

Det at have mange "bolde" i luften er ikke i sig selv problematisk, så længe der er et forløb i arbejdsprocessen.

Har meget fokus på arbejdsglæde, derfor uddeles gode og mindre gode opgaver os imellem.

Frustration kunne opstå ved gentagende lederskift - 5 gang på 8 år - da de enkelte, naturligvis havde deres egen agenda.

Arbejdet som jeg erhvervet, var af sådan beskaffenhed at, frihed under ansvar blev fuld ud opfyldt, modtog mange tilkendegivelser på at opgaverne blev udført tilfredsstillende. Selvfølig opstod der også fejl i arbejdet, som vi da lærte af.

Det netværk der opstår, ved kontakt med så forskellige personer og gener, er en stor fornøjelse der giver indblik i det store hele. Og som udgangspunkt har den indstilling at alle folk er positive.

Folk er ikke altid meget forstående over for de uheld der opstår, har derud fra lært at forklaring og oplysning løser mange "knuder" - eksempelvis reparer en defekthed på en maskine,hvor operatør også er frustreret, hjælper det at orienter om levering tid og arranger en tekniker, når man oplyser om de fakta blive der som regel en forståelse.
Fordele
Det er en meget stor fordel af kunne deltage i fællesspisning, der er sådan steder man kan finde løsninger på forskellige situationer.
Ulemper
Hvis overordnet ikke lader sine ideer sive ned igenne organationen, er det besværligt at komme med gode resultater.
One of the best places i've worked. Plenty to do and very relaxed place to work and with excellent work colleague's.
Vis flere Johnson Controls-anmeldelser
Du kan prøve: