JYSK

Bedøm denne virksomhed

2,9Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 9 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 1.126 anmeldelser

God arbejdsplads, MEN

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Rigtig god arbejdsplads, især hvis man har det som deltidsjob - her er det let at tjene nogle gode penge, grundet tillæg mv., samtidig med vagter ligger i tidsrummet fra 9-17:30 deromkring, særligt weekender, hvoraf hverdage til 20 ca., dvs man nemt kan balancere med fritiden, da man ikke har særligt meget aftenarbejde. Dog lidt underligt at man som så stor en koncern ikke inviterer alle medarbejdere til arrangementer såsom julefrokosten, hvor de ellers reklamerer med at “alle medarbejdere har fri denne dag, det har de fortjent, pga alle medarbejderne skal til den årlige julefrokost”. Lidt dårlig stil at ekskludere så stor en del af teamet fra et socialt arrangement og særligt når man som deltidsansat ligger meget i at være veloplagt og give meget af sig selv generelt.

Gode vilkår

Gode chefer og god løn de er meget imødekommende og gode ved deres medarbejder

God med mangler

God arbejdsplads, dog skiftede man chef for mange gange

Super arbejdsplads

Super arbejdsplads. Rigtig gode kollegaer, som man kunne omgåes med. God sikkerhed.

Fordele

frokost, kollegaer

god uddannelse

jeg har ved JYSK fået en god uddannelse og et fedt elev forløb

Fordele

kollegaskabet

Ulemper

lav løn

Jysk

Man går og passer sig selv, hører musik. Man lærer ikke så meget, da men for det meste bare slår hjernen fra. Det sværeste er nok at komme til at lære varne af kende, i forhold til hvor lidt tid man får.

Fordele

Kantine, Fitness

Ulemper

Dårlig kommunikation, utilfredse medarbjeder.

?

Jeg har ikke vært glad for at arbejde jysk er fordi de ikke har respekt for folk som går i skole

Fordele

Ik noget

Ulemper

Vi fik ikke penge for hvors overarbejdstimer

Smilende og imødekommende arbejdsplads

Det var en rigtig fed fornøjelse at arbejde for Jysk og i sær i den butik jeg var i. Det var nogle fantastiske mennesker jeg fik lov at arbejde sammen med og de var meget imødekommende. Alle var altid glade og man hyggede sig når man var på arbejde. Alle var gode til at give hinanden tips og tricks til at blive en bedre sælger, og trak sommetider hinanden til siden for at lære mere omkring ens produkter. Man kunne virkelig mærke hvordan ens evne til at blive en bedre sælger udviklede sig fra gang til gang.

Fordele

Glade kollegaer, går altid hjem med et smil på læben.

produktiv og sjov arbejdsplads

Super god arbejdsplads, med super kollegere og chefTravlt men sjovt

Fordele

mange personale goder mange salgs konkurencer altid travlt

Ulemper

mange tunge løft

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos JYSK. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 1.126 anmeldelser

2,9 ud af fem stjerner til Balance mellem arbejde/fritid
2,8 ud af fem stjerner til Kompensation/Fordele
2,9 ud af fem stjerner til Jobsikkerhed/Forfremmelse
2,8 ud af fem stjerner til Ledelse
3,0 ud af fem stjerner til Kultur

Få mere at vide om JYSK på populære lokationer

• Virksomheder
  • JYSK