Københavns Kommune

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 2 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 35 anmeldelser

Produktiv og lærrig arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
praktiske gøremål, Godt arbejdsmiljø, godt socialt

En arbejdsplads i udvikling

Jeg arbejder i dagvagt 32 timer ugentligt, med vagt hver 3. weekend. Jeg møder altid lidt før vagten starter, da jeg godt kan lide at sidde og få lidt indblik i nv arbejdssituation. Derefter går jeg til borgerne efter min planlægning mht. bad osv. og selvfølgelig ud fra borgernes ønske om at komme op. Derefter oprydning på boligerne, oprydning efter morgenmåltid, opfyldning af diverse toiletartikler, og derefter morgenmøde, hvor borgernes tilstand bliver gennemgået. Jeg er engageret i en del på min arbejdsplads, så enten er der dokumentation, læringsaftaler med elev, AMR arbejde, eller i MED udvalget. Ved middagstid skal borgerne støttes til at komme til vores spisestue, hvor vi sidder og taler om alt mellem himmel og jord:-), vi er ret sociale. Borgerne bliver fulgt til deres boliger efter middag, og nogle hviler sig, til eftermiddagskaffen bliver serveret i vores aktivitetscenter, hvor borgerne skal guides/støttes til at komme hen. Eftermiddagen går med oprydning og eventuelle møder/planlægning

Fordele

Dejligt at arbejde et stukturet sted

Ulemper

For meget dokumentation i plejesektoren

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Københavns Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 35 anmeldelser