Københavns Kommune

HjælpsomhedBedømmelseDato
Viser alle 35 anmeldelser

Produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
God pension. Ansvar uden kontrol. Gode arbejdstid.

Fordele

Pension

Ulemper

Korte pauser

Meget glad for mit arbejde også de hektiske dage

Jeg er meget positiv over både skolen og alle de søde kollegaer. Jeg brander for at undervise så det er mit rette element at være på en skole.

Fordele

det er flere, men skønt at det er tæt på hjem

Ulemper

At det kun var et barselsvikariat

Socialpædag i København

Jeg har altid holdt meget af mit job i Københavns Kommune. Grunden til at jeg søger andet - er at min nuværende arbejdsplads bliver nedlagt pr. 31/12-2016. Jeg har været ansat der i 18 år og nu er det på tide at flytte sig til ny udfordringer og bekendskaber. Grunden er at jeg bor i Gentofte Kommune.

streng men retfærdig ledelse

Meget travlhed, struktur i forhold til ledelsen. Den bedste del af jobbet kommunikation/ aktivitet med børnene

Fordele

Varm mad fradag

Ulemper

lederen var ikke altid glad for en medarbejder med initiativ

administrative opgaver

Administration, kontakt med beboerne, IT-support, indkøb, teknisk support

Fordele

Ingen

Ulemper

Ingen

Godt oplærings sted, sjov arbejdsplads.

Bedste del af jobbet er personalet, for jeg lære alt herinde og de lære alt af mig. Hvergang jeg har været på kursus så fortæller jeg om det, om de ved det eller ej, og så holder jeg mine kurser vedlige på den måde, og tager hånde om det efter. En typisk arbejds dag herinde kommer an på så meget, hvor meget der er at lave og hvad det er, det er meget el arbejde, og der må jeg ikke pille ved, men vvs arbejde derimod tager jeg hånde om sammen med vvséren. Så aflæser jeg vand og varme, laver gartnerarbejde og div.

Fordele

Man lære alt herinde.

Ulemper

Kan ikke få elevplads her hvor jeg er.

man lærer at være omstillingsparat.

Kommunen er vel som de fleste, for mange høvdingeder lige skal sætte deres fingeraftryk, men ikke når i mål med deres ideer og for få indianere. Rigtige gode kollegaer.

Stor arbejdsplads som Københavns Kommune

Jeg har været ansat i Københavns Kommune i 30 år, har mange års erfaring, brander for at komme tilbage i Københavns Kommune.Jeg er god til regnskab, administration af sager og sagsbehandling, har mange års erfaring i beregning af løn. Jeg lærte ny system som jeg var fortrolig med KMD Kommune data system. Det bedste med jobbet var kontakt med borgere som jeg skulle tilbyde ældrebolig.

Fordele

At lære noget nyt

Ulemper

Korte pauser.

En arbejdsplads i udvikling

Jeg arbejder i dagvagt 32 timer ugentligt, med vagt hver 3. weekend. Jeg møder altid lidt før vagten starter, da jeg godt kan lide at sidde og få lidt indblik i nv arbejdssituation. Derefter går jeg til borgerne efter min planlægning mht. bad osv. og selvfølgelig ud fra borgernes ønske om at komme op. Derefter oprydning på boligerne, oprydning efter morgenmåltid, opfyldning af diverse toiletartikler, og derefter morgenmøde, hvor borgernes tilstand bliver gennemgået. Jeg er engageret i en del på min arbejdsplads, så enten er der dokumentation, læringsaftaler med elev, AMR arbejde, eller i MED udvalget. Ved middagstid skal borgerne støttes til at komme til vores spisestue, hvor vi sidder og taler om alt mellem himmel og jord:-), vi er ret sociale. Borgerne bliver fulgt til deres boliger efter middag, og nogle hviler sig, til eftermiddagskaffen bliver serveret i vores aktivitetscenter, hvor borgerne skal guides/støttes til at komme hen. Eftermiddagen går med oprydning og eventuelle møder/planlægning

Fordele

Dejligt at arbejde et stukturet sted

Ulemper

For meget dokumentation i plejesektoren

udvikling, focus på medarbejderes psykiske og fysiske velvære, respekt for borgere med komplekse funktionsnedsættelser.

En fantastisk arbejdsplads, hvor næsten alle forslag fra personalets side blev respekteret og i mange tilfælde kunne gennemføres. En personale gruppe, her i beregnet ledelse som var kendetegnet ved optimisme, megen humor og psykisk overskud. Et sted hvor nye tiltag blev modtaget med nysgerrighed og opmuntring.

Fordele

gode relationer til kollegaer, arbejdsforhold hvor nytænkning var velkomment

Ulemper

Stort slid på personale, psykisk og fysisk

Livlig arbejdsplads med magne forskellige mennesker

Mange ting man selv skal finde ud af, da det er lille skole. Meget at se til.

Fordele

gratis mad man spiser med børnene og kaffe og te

Ulemper

Ingen pauser

Skøn arbejdsplads

Har været en rigtig dejlig arbejdsplads. Men efter vores leder gik på pension, og vi er blevet til en klynge, ja så er det ikke særligt rart at være der. Ingen med indflydelse, ingen ret til at sige sin mening. Kan du ikke lide lugten i bageriet, så smut.

Fordele

Ved ikke mere

Ulemper

Dårligt lederskab

Efter reform ingen sjov arbejdsplads

Før reformen en rigtig dejlig arbejdsplads, med glade kollegaer og tid til lidt hygge engang i mellem. Efter reformen en dårlig arbejdsplads, stressede kollegaer og alt tid til hygge blev skåret væk, og det eneste man så var den ene kollega efter den anden gå ned med flaget. Det var på ingen måde ledelsens skyld, men tiderne tand der spillede ind

Ulemper

en pause om dagen, ingen hygge, ingen afholdelse af fødselsdage, bare ingenting

Gode kollegaer travl arbejdsplads

På min arbejdsplads laver vi køle / vakum mad. Hvis jeg er i fuldkosten består en typisk dag i at: Vi laver 2 hovedmåltider 1 valgmenu og 2 biretter. Når det er produceret sættes det på køl. Vi begynder nu at forberede til dagen efter og e.v.t. møder og arrangementer. Resten af dagen består af rengøring og kontorarbejdt fx egenkontrol, printe opskrifter tjekke mærker osv

Speciel arbejdsplads

Speciel arbejdsplads, i specielle omgivelser. Flot vedligeholdt Rådhus

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Københavns Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 35 anmeldelser