Kerteminde Kommune

Kerteminde Kommune anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 5 anmeldelser
Super dejligt sted med skønne unger. Den store medbestemmelse er lige mig, for så kan jeg se at det jeg gør, gør en forskel.
Jeg håber at ledelse lærte at lytte noget bedre til sin personalegruppe, jeg gjorde hvad jeg kunne for at gøre opmærksom på at det var vigtigt.

Den daglige personalegrp var lille, så vi kom tæt på hinanden og blev nærmest "par".

Det kunne godt være svært, kun at være 2-3 ansatte i hverdagen, for vi SKULLE jo have dagen til at hænge sammen...osse hvis vi ikke lige kunne med hinanden den dag.

Det bedste ved jobbet var spontaniteten, glæden, imødekommende forældre, hjælpsomme unger.....
Fordele
Stor medbestemmelse
Ulemper
Dårligt indeklima, meget støj
Good people had the best time of my life. You didn't learn that much but the teachers and people where nice. And we where on a lot of trips that was fun.
Fordele
Good people
Ulemper
Would be nice to learn some more school stuff.
Jeg arbejder på børnehaven i Mælkevej daginstation er glad. Begynd mit arbejde på 7:00 morgenmad ung.Efter at have spillet en lille smule, og så kommer en tid til at skifte bleer. Så det kommer tilbage for at spille tid og derefter spise frugt slid og komme til at spille i udlandet, og indtast vaske vores hænder og spise mad og søvn.
Jeg tror ikke, at der er vanskeligt i praksis,når du elsker dit job.

Jeg samarbejder godt med andre kolleger og finder forskelligheden i mennesker meget interassant.

Derudover er jeg meget frisk, og fleksible i mine arbejdstider.
1,0
Jeg kedede mig utroligt meget de 3 mdr jeg var der. De var ikke gode til at give mig opgaver. Måtte selv sende mail til de medarbejdere der var, for at få bare en lille smule at lave.
Fordele
Gratis frugt og kaffe og koldt kildevand
I have worked at a careing homes in Munkebo kerteminde kommune since i finish my studies and my work place was very happy for me. I love to work with people cause thats my job. And i always work proffessional.
Fordele
No free lunch
Ulemper
from 7am to 1 after lunch or from 7am to 3pm
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kerteminde Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,6