Kolding Kommune anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 7 anmeldelser
Sorter efter: Hjælpsomhed | Bedømmelse | Dato
Et fantastisk arbejdsmiljø
Rådgiver (Nuværende medarbejder) –  Kolding, Kolding kommune25 maj 2018
Som rådgiver vil man have mange opgaver og til tider også mere end man kan nå. Det der gør en kæmpe forskel i det daglige er arbejdsmiljøet, helt fantastiske kolleger og en super anerkendende tilgang i afdelingen. Det er et helt unikt samarbejde der er i afdelingen - borgeren er i centrum når der tales om hjælp og samtidig er der plads til hver enkelt i personalegruppen.
Fordele
God introduktion, godt miljø
Ulemper
Anvender egen bil
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2NejIndberet
Lederskab
Faldende børnetal = nedskæringer af dagplejepladser
Dagplejer (Tidligere medarbejder) –  Christiansfeld23 april 2018
Vi havde det mest fantastiske samarbejde dagplejerene i mellem. Kørte gruppen decentral, hjalp hinanden hvor det kneb. Vi lov til at tage på mange kurser indenfor børneområdet. Var igennem en stor omvæltning med pædagog- og lederskifte i forbindelse med kommunesammenlægningen.
Var denne anmeldelse hjælpsom?JaNejIndberet
Company consultant
Company consultant (Nuværende medarbejder) –  Kolding18 marts 2018
I currently work as a company consultant in Kolding. A typical day contains tasks within building company cooperative networks in order to provide better.....
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1NejIndberet
Gode udviklingsmuligheder
Pædagog (Tidligere medarbejder) –  Kolding30 september 2017
Gode muligheder for at videreuddanne sig og udvikle sig både personligt og fagligt
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 3Nej 2Indberet
Fulfilling Position
Personal Care Assistant (Tidligere medarbejder) –  Kolding, D8327 september 2015
hard and strenuous job, with many areas which would test your physical and emotional state. working 20 hour shifts 2 times a week with 5 days off gave great flexibility, to live life in a more free way.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 2Nej 1Indberet
Ustruktureret,men sikker arbejdsplads
Dagplejer (Nuværende medarbejder) –  Almind10 april 2014
Dagplejen er et sted hvor der hele tiden laves nye tiltag ovenfra, det er ikke altid tydeligt hvorfor og hvordan det skal udføres, ledelsen har problemer med implementering og synliggørelse af ledelsen. Dette er i kølvandet på indarbejdelse af læreplannerne, som er et helt godt initiativ, men før læreplannerne er fastlagt ændres strukturen, hvor dagplejerne mere og mere overtager konsulenternes arbejde.
De fleste dage med mine børn er rolige, bare man viser empati og giver tryghed. Børn har behov for gentagelser og vaner, så de kan forstå og lærer. Vi er ude hver dag, for i naturen kan alle lærerplans temaerne gennemføres.
Har nogle fantastiske kollegaer, som har gode ideer og virkelig kan være sparring i alle situationer.
Ensomheden er nok det værste og den bedste del er, at du selv kan tilrettelægge og råde over timerne.
Fordele
ingen sure mine, rimelig løn og pension
Ulemper
Det er i eget hjem
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 4Nej 7Indberet
Gør krav på denne virksomhedsside

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kolding Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.

Stil et spørgsmål

Samlet vurdering