Kolding Kommune

Kolding Kommune anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 9 anmeldelser
Udfører service til byens borgere på et højt niveau.
Dygtig ledelse og dejlige kolleger.
Rigtig mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver.
God skole med stort fokus på anti mobning. STor hjælp
Fordele
Antimobning kampagner
Ulemper
Stor skole
Som rådgiver vil man have mange opgaver og til tider også mere end man kan nå. Det der gør en kæmpe forskel i det daglige er arbejdsmiljøet, helt fantastiske kolleger og en super anerkendende tilgang i afdelingen. Det er et helt unikt samarbejde der er i afdelingen - borgeren er i centrum når der tales om hjælp og samtidig er der plads til hver enkelt i personalegruppen.
Fordele
God introduktion, godt miljø
Ulemper
Anvender egen bil
Vi havde det mest fantastiske samarbejde dagplejerene i mellem. Kørte gruppen decentral, hjalp hinanden hvor det kneb. Vi lov til at tage på mange kurser indenfor børneområdet. Var igennem en stor omvæltning med pædagog- og lederskifte i forbindelse med kommunesammenlægningen.
I currently work as a company consultant in Kolding. A typical day contains tasks within building company cooperative networks in order to provide better.....
Gode muligheder for at videreuddanne sig og udvikle sig både personligt og fagligt
hard and strenuous job, with many areas which would test your physical and emotional state. working 20 hour shifts 2 times a week with 5 days off gave great flexibility, to live life in a more free way.
Dagplejen er et sted hvor der hele tiden laves nye tiltag ovenfra, det er ikke altid tydeligt hvorfor og hvordan det skal udføres, ledelsen har problemer med implementering og synliggørelse af ledelsen. Dette er i kølvandet på indarbejdelse af læreplannerne, som er et helt godt initiativ, men før læreplannerne er fastlagt ændres strukturen, hvor dagplejerne mere og mere overtager konsulenternes arbejde.
De fleste dage med mine børn er rolige, bare man viser empati og giver tryghed. Børn har behov for gentagelser og vaner, så de kan forstå og lærer. Vi er ude hver dag, for i naturen kan alle lærerplans temaerne gennemføres.

Har nogle fantastiske kollegaer, som har gode ideer og virkelig kan være sparring i alle situationer.

Ensomheden er nok det værste og den bedste del er, at du selv kan tilrettelægge og råde over timerne.
Fordele
ingen sure mine, rimelig løn og pension
Ulemper
Det er i eget hjem
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kolding Kommune. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
Baseret på 9 anmeldelser