Kvickly

Kvickly anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 42 anmeldelser
god arbejdsplads
God og sjov arbejdsplads, gode kollegaer. Der var ikke en dag der lignede hinanden. Hvilket jeg synes var godt!
2,0
Fint
Kvickly er en god arbejdsplads hvis man er ungarbejder.
Produktiv og god arbejdsplads
Jeg var enormt glad for at arbejde i Kvickly. Det var et rart og trygt sted at være, hvor man fik følelsen af at man blev lyttet til.
Produktiv og lærerrig arbejdsplads
Ved at arbejde i Kvickly lærer man en masse om at stå på egne ben. Da jeg havde ansvaret for min egen afdeling i hverdagene, var det vigtigt, at man kunne holde hovedet koldt, og sørge for at alt var, som det skulle.
God arbejdsplads
Hver dag sker noget nyt ,god kvalitet , gode kollegaer , er altid der for at hjælpe vores kunder , altid i godt humør ..
Fed arbejdsplads
Man kommer ind 15 minutter før, der er en lille briefing inden vagten hvis man kommer til 15:05 vagten, hvor lederne for dagen fortæller hvem der er i butikken til luk osv. Ellers går dagen som det nu plejer i et supermarked, med kunder. Fedt arbejdsmiljø og søder kollegaer.
En arbejdsplads med plads til forskellighed
En arbejdsplads, hvor du altid møder forskellige kunder, hvor du bliver udfordret personligt.
Det var meget travl arbejdsplads, og det er det jeg bedst kunne lide, at der hele tiden skete noget
Meget sjovt arbejdsplads, man får lært rigtige mange mennesker og leder er rigtige søde og underforståede.
De har ofte travlt på stedet, så man skal være i stand til at klar opgaverne i så kort tid som muligt, og fordi jeg elsker udfordringer var jeg altid så glad for det
Fordele
°/•
Ulemper
Korte pauser
Sjov arbejdsplads med ungarbejderne
Det bedste ved jobbet er samarbejdet mellem ungarbejderne, men nogle af lederne ødelægger det ved at give os opgaver, der er umulige at lave på de tidsrammer vi har eller skælder os ud uden at forhøre sig om situationen. Når man melder sig syg, tror de ikke på en og bagtaler personerne. Butikschefen kendte knapt nok navnene på medarbejderne. Der var ikke styr på noget.
Fordele
Gode ungarbejdere
Ulemper
Dårlige ledere, arbejdsplanerne er rodede og ustrukturerede, ingen frokost
Voksenelev
Gode slagtermester, delikatesseleder og kollegaer
De var altid parate til at lære fra sig
2,0
Ikke særlig god arbejdsplads
Ikke særlige glade kollegaer, en rigtig sur chef, som kun ville bestemme alt og godt kunne lide sin magt.
Fordele
Ikke nogle
Ulemper
Dårlige og sure kollegaer
god og udviklende
alsidig med forskellige arbejdsopgaver og samarbejde med forskeligge afdelinger og medarbejdere.
travl men sjov arbejdsplads
Gode arbejdskollegaer, hyggeligt arbejdsmiljø.
Gode erfaringer
produktiv arbejdsplads
En rigtigt god arbejdsplads med god lederskab og en job kultur som gjorde en klar til at arbejde
Fordele
Man kunne gå for sig selv
Ulemper
selv betale for frokost
God dynamik, og kundeservice
Jeg er god til at samarbejde, hvilket har givet mig en god fordel i bageren, da man er flere om at styre udsalget + kommunikation med bageriet. I hverdagene har jeg været på arbejde samtidig med min chef, mens jeg i weekenderne har fungeret som "lederen", og personen der planlagde dagen.
Fordele
Søde kollegaer
Ulemper
Vil gerne have mere med mennesker
Et dejligt sted at arbejde
Hyggeligt og dejligt sted. Gode forhold på arbejdet.
En hård arbejdsplads
Da jeg begyndte hos Kvickly Taastrup, havde jeg det største gå-på-mod. Jeg var ganske enkelt villig til at knokle mere end meget hårdt for at vise mit værd.
Ingen opgaver var hverken for store eller for små til mig.

Jeg startede med at sidde ved kassen. Men da jeg rigtig gerne ville lære meget mere om være en del at et relativt stort supermarked, fik jeg da også lov til det.

Frugt- og grønt-afdelingen blev min næste udfordring. Her fik jeg lov til at prøve at finde den gode balance mellem at yde god kundeservice og at fylde vare op inden et bestemt klokkeslet.

Næste sted blev Kvickly Taastrup's eget bageri. Her begyndte jeg tidligt om morgenen med at pakke ny-bagt brød i poser, etc.

Efterfølgende blev min opgave at lave sandwich-boller med pålæg.

Siden skulle jeg lave alt det, som der nu laves i et bager-udsalg.

Usikkerheden om jeg kunne beholde jobbet som voksen - i en forretning, hvor man primært benytter sig af unge mennesker under 18 år, hang konstant og hele tiden over mit hoved, hvilket naturligvis påvirkede mig meget i min dagligdag.

I min relativ korte tid hos Kvickly Taastrup havde jeg en chef - derudover havde jeg ikke mindre end fire forskellige daglige ledere. Her følte jeg mig ofte som en lus - især når den daglige leder af bageriet mente, at jeg skulle møde på andre tidspunkter, end min chef mente - eller når der blev lavet om på mine arbejdsopgaver, som fik indflydelse på andres rutiner, hvilket daglig leder ikke meddelte min chef.
Fordele
Gode mødetider
Ulemper
Meget hårdt og ensidigt fysisk arbejde
det er mig osman snart 16 år gammel
hej jeg hedder osman 15 snart 16 år gammel og jeg kan pase mit arbejde og kan snakke dansk
Det samme hver dag
Der sker ikke de store forandringer dagligt. Ikke et job for en, som ønsker forandring i hverdagene
produktiv arbejdsglas
min typiske dag hos kvickly var 99% det samme. jeg lærte at trimme og opfylde ordentligt. derefter var det bare det samme om og om igen. efter man har rettet sig ind i arbejdet så begynde jeg virkelig at lære meget. lærte om kunder, hvad de bedst kunne lide, opfyldning så der ikke ser tomt ud i butikken.
en godt arbejdsplads
havde morgenvagter og om eftermiddagen nogen gange og jeg kunne ikke lide det så meget.
Fordele
gratis frokost
Ulemper
korte pauser
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kvickly. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
Baseret på 42 anmeldelser