Kvickly

Kundemedarbejder1 anmeldelse
Taastrup1 anmeldelse
Der blev fundet 1 anmeldelse(r), der svarer til søgningen
Se alle 49 anmeldelser
Da jeg begyndte hos Kvickly Taastrup, havde jeg det største gå-på-mod. Jeg var ganske enkelt villig til at knokle mere end meget hårdt for at vise mit værd.
Ingen opgaver var hverken for store eller for små til mig.

Jeg startede med at sidde ved kassen. Men da jeg rigtig gerne ville lære meget mere om være en del at et relativt stort supermarked, fik jeg da også lov til det.

Frugt- og grønt-afdelingen blev min næste udfordring. Her fik jeg lov til at prøve at finde den gode balance mellem at yde god kundeservice og at fylde vare op inden et bestemt klokkeslet.

Næste sted blev Kvickly Taastrup's eget bageri. Her begyndte jeg tidligt om morgenen med at pakke ny-bagt brød i poser, etc.

Efterfølgende blev min opgave at lave sandwich-boller med pålæg.

Siden skulle jeg lave alt det, som der nu laves i et bager-udsalg.

Usikkerheden om jeg kunne beholde jobbet som voksen - i en forretning, hvor man primært benytter sig af unge mennesker under 18 år, hang konstant og hele tiden over mit hoved, hvilket naturligvis påvirkede mig meget i min dagligdag.

I min relativ korte tid hos Kvickly Taastrup havde jeg en chef - derudover havde jeg ikke mindre end fire forskellige daglige ledere. Her følte jeg mig ofte som en lus - især når den daglige leder af bageriet mente, at jeg skulle møde på andre tidspunkter, end min chef mente - eller når der blev lavet om på mine arbejdsopgaver, som fik indflydelse på andres rutiner, hvilket daglig leder ikke meddelte min chef.
Fordele
Gode mødetider
Ulemper
Meget hårdt og ensidigt fysisk arbejde
Vis flere Kvickly-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kvickly. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,9