Kvickly

Kvickly anmeldelser fra medarbejdere til Servicemedarbejder

Servicemedarbejder13 anmeldelser
Se alle 50 anmeldelser
Man kommer ind 15 minutter før, der er en lille briefing inden vagten hvis man kommer til 15:05 vagten, hvor lederne for dagen fortæller hvem der er i butikken til luk osv. Ellers går dagen som det nu plejer i et supermarked, med kunder. Fedt arbejdsmiljø og søder kollegaer.
1,0
jeg anbefaler ikke andre i at arbejder i kvickly, det er slavearn
Jeg arbejde i Kvickly allerød i 3 år, og jeg har aldrig været så glad for en arbejdsplads. Ledelsen er fantastisk, og de tager sig virkelig godt af deres medarbejdere.

Ejeren af Kviclyen har dog en rigtig dårlig attitude, men han er der heldigvis ikke så tit
Jeg var enormt glad for at arbejde i Kvickly. Det var et rart og trygt sted at være, hvor man fik følelsen af at man blev lyttet til.
En arbejdsplads, hvor du altid møder forskellige kunder, hvor du bliver udfordret personligt.
Meget sjovt arbejdsplads, man får lært rigtige mange mennesker og leder er rigtige søde og underforståede.
De har ofte travlt på stedet, så man skal være i stand til at klar opgaverne i så kort tid som muligt, og fordi jeg elsker udfordringer var jeg altid så glad for det
Fordele
°/•
Ulemper
Korte pauser
En rigtigt god arbejdsplads med god lederskab og en job kultur som gjorde en klar til at arbejde
Fordele
Man kunne gå for sig selv
Ulemper
selv betale for frokost
Som servicemedarbejder hos Kvickly Skive, har man til primære opgave at holde sin afdeling pæn og trimmet. Det giver rig plads til udfoldelse og selvstændigt arbejde.

Der er et stort sammenhold i mellem afdelingerne på arbejdspladsen, som giver mulighed for at hjælpe hinanden fx med vagter.
Arbejdsdagene var meget fine, dog lidt ensartet ret ofte. Ellers var der meget ambitiøse, venlige og søde ledere.
En god arbejdsplads de går meget op i sikkerhed for ungearbejder og de har styr på hvor mange timer man må have om ugen når man stadig går i skole.
Fordele
God kollager og gode julefrokost
Ulemper
Transport fra arbejde
Er man udadvendt og imødekommende er jobbet i Kvickly Prøvestenscenter det rette sted.

Der er tit og ofte rigtig travlt og derfor møder man en masse kunder.
For det meste skulle jeg sidde i kassen. Havde nogle gode kollegaer. Godt med flere unge mennesker. Det er sjovest når der er travlt.
Fordele
Medlemsrabat
Ulemper
For lidt at lave
Jeg fik forskellige arbejdsopgaver tildelt og tilrettelage min dag derefter. Jeg kunne arbejde selvstændigt og med ansvar.
Kollegaerne var hjælpsomme på trods af en travl hverdag. Der var tid til lidt sjov og ballade.
Fordele
Jeg kunne tilrettelægge min frokost så den passede iforhold til mine arbejdsopgaver.
Ulemper
Det var ikke muligt at sidde på en skammel, når der skulle varer på de nederste hylder