Kvickly

Kvickly Ledelse-anmeldelser

Se alle 49 anmeldelser
Det kan være stressende men mega gode kollegaer...
2,0
der er dårlig kommunikation mellem chef og ansatte
Jeg arbejde i Kvickly allerød i 3 år, og jeg har aldrig været så glad for en arbejdsplads. Ledelsen er fantastisk, og de tager sig virkelig godt af deres medarbejdere.

Ejeren af Kviclyen har dog en rigtig dårlig attitude, men han er der heldigvis ikke så tit
Ved at arbejde i Kvickly lærer man en masse om at stå på egne ben. Da jeg havde ansvaret for min egen afdeling i hverdagene, var det vigtigt, at man kunne holde hovedet koldt, og sørge for at alt var, som det skulle.
Man kommer ind 15 minutter før, der er en lille briefing inden vagten hvis man kommer til 15:05 vagten, hvor lederne for dagen fortæller hvem der er i butikken til luk osv. Ellers går dagen som det nu plejer i et supermarked, med kunder. Fedt arbejdsmiljø og søder kollegaer.
Meget sjovt arbejdsplads, man får lært rigtige mange mennesker og leder er rigtige søde og underforståede.
De har ofte travlt på stedet, så man skal være i stand til at klar opgaverne i så kort tid som muligt, og fordi jeg elsker udfordringer var jeg altid så glad for det
Fordele
°/•
Ulemper
Korte pauser
Det bedste ved jobbet er samarbejdet mellem ungarbejderne, men nogle af lederne ødelægger det ved at give os opgaver, der er umulige at lave på de tidsrammer vi har eller skælder os ud uden at forhøre sig om situationen. Når man melder sig syg, tror de ikke på en og bagtaler personerne. Butikschefen kendte knapt nok navnene på medarbejderne. Der var ikke styr på noget.
Fordele
Gode ungarbejdere
Ulemper
Dårlige ledere, arbejdsplanerne er rodede og ustrukturerede, ingen frokost
alsidig med forskellige arbejdsopgaver og samarbejde med forskeligge afdelinger og medarbejdere.
En rigtigt god arbejdsplads med god lederskab og en job kultur som gjorde en klar til at arbejde
Fordele
Man kunne gå for sig selv
Ulemper
selv betale for frokost
Jeg er god til at samarbejde, hvilket har givet mig en god fordel i bageren, da man er flere om at styre udsalget + kommunikation med bageriet. I hverdagene har jeg været på arbejde samtidig med min chef, mens jeg i weekenderne har fungeret som "lederen", og personen der planlagde dagen.
Fordele
Søde kollegaer
Ulemper
Vil gerne have mere med mennesker
Da jeg begyndte hos Kvickly Taastrup, havde jeg det største gå-på-mod. Jeg var ganske enkelt villig til at knokle mere end meget hårdt for at vise mit værd.
Ingen opgaver var hverken for store eller for små til mig.

Jeg startede med at sidde ved kassen. Men da jeg rigtig gerne ville lære meget mere om være en del at et relativt stort supermarked, fik jeg da også lov til det.

Frugt- og grønt-afdelingen blev min næste udfordring. Her fik jeg lov til at prøve at finde den gode balance mellem at yde god kundeservice og at fylde vare op inden et bestemt klokkeslet.

Næste sted blev Kvickly Taastrup's eget bageri. Her begyndte jeg tidligt om morgenen med at pakke ny-bagt brød i poser, etc.

Efterfølgende blev min opgave at lave sandwich-boller med pålæg.

Siden skulle jeg lave alt det, som der nu laves i et bager-udsalg.

Usikkerheden om jeg kunne beholde jobbet som voksen - i en forretning, hvor man primært benytter sig af unge mennesker under 18 år, hang konstant og hele tiden over mit hoved, hvilket naturligvis påvirkede mig meget i min dagligdag.

I min relativ korte tid hos Kvickly Taastrup havde jeg en chef - derudover havde jeg ikke mindre end fire forskellige daglige ledere. Her følte jeg mig ofte som en lus - især når den daglige leder af bageriet mente, at jeg skulle møde på andre tidspunkter, end min chef mente - eller når der blev lavet om på mine arbejdsopgaver, som fik indflydelse på andres rutiner, hvilket daglig leder ikke meddelte min chef.
Fordele
Gode mødetider
Ulemper
Meget hårdt og ensidigt fysisk arbejde
Som servicemedarbejder hos Kvickly Skive, har man til primære opgave at holde sin afdeling pæn og trimmet. Det giver rig plads til udfoldelse og selvstændigt arbejde.

Der er et stort sammenhold i mellem afdelingerne på arbejdspladsen, som giver mulighed for at hjælpe hinanden fx med vagter.
Arbejdsdagene var meget fine, dog lidt ensartet ret ofte. Ellers var der meget ambitiøse, venlige og søde ledere.
Skøn arbejdsplads, med grundig oplæring, en forstående chef og skønne kollegaer. Kunderne var også meget medgørlige, og alle ens vagter var en fest. Ikke to dage var ens.
Fordele
Mange kollegaer man kunne spørge til råds.
Ulemper
Ikke alle dage var der lige meget at lave.
1,0
Da jeg ikke vidste bedre på daværende tidspunkt, blev jeg overenskomst striddigt ansat på funktionsløn til 18000kr pr md. Jeg arbejdede min 46 timer om ugen, og kunne stadigt ikke nå at blive færdig. Måske var jeg for langsom :-)
Er man udadvendt og imødekommende er jobbet i Kvickly Prøvestenscenter det rette sted.

Der er tit og ofte rigtig travlt og derfor møder man en masse kunder.
2,0
mit job i kvickly var et job hvor jeg i løbet af en arbejdsdag godt kunne blive kastet rundt fra 4 til 6/7 arbejdsfungtioner på en arbejdsdag på 0 timer eller en 12 timer vagt det var alt efter hvor det brændte på og hvor det ikke brændte på jeg ved det er der ikke mange som kan rumme og jeg ved at det er klart en fordel jeg som medarbejder kan bruges så mange steder i en butik da det for det første gør til at kunderne ikke vil blive mørket af en medarbejder er syg i det jeg jo kender arbejdsrytmen jo og kan køre på fra starten af og der hvor jeg ikke er stærk g'r jeg selv en del for og lære nye ting som kan styrke mig i mit job jeg sætter gerne mål og vitioner til mig selv samt krav det gør også til jeg angatsjere mig meget i mit job og brander for mit job hverdag
Fordele
jeg er fleksipel og ikke bange dor nye udfordringer
Ulemper
ved jeg ikke lige
Jeg fik et rigtig godt overblik over hvordan en stor afdeling kører og hvordan opgaverne skulle prioriteres for at det hele fungerer. Efter noget tid fik jeg "ledelsesansvaret" på nogle af mine vagter. Jeg har også været med til at lære andre op.
Fordele
orden i lønforhold, nu og da var der gratis morgenmad eller en kage om eftermiddagen
Vis flere Kvickly-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kvickly. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,9