Kvickly

Kvickly anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 48 anmeldelser
Godt
Det kan være stressende men mega gode kollegaer...
En god og vellidt arbejdsplads med plads til alle stemningen i top.
Det var en super dejlig arbejdsplads med plads til alle. Stemningen var i top, kollegaerne var søde imøde kommende ja en god kollega.
Fordele
Kaffe og lign
Fin butik
det er en fin butik der er rar at arbejde i som salgsassistent.
God arbejdsplads
For det meste skulle jeg sidde i kassen. Havde nogle gode kollegaer. Godt med flere unge mennesker. Det er sjovest når der er travlt.
Fordele
Medlemsrabat
Ulemper
For lidt at lave
Godt arbejde
Sætte en masse nye vare på plads ud i butikken, hjælpe kunder, når de spurgte om hjælp, og huske at være smilende og være i godt humør, når man er ude i butikken.

Man skal altid være glad foran kunderne, og være smilene ude i butikken. Og gøre ens arbejde så godt man kan.

Var ungarbejder.

Det bedste ved jobbet, var der altid var glade kunder, så man bliver glad for at arbejde der.
2,0
som salgsassistent
mit job i kvickly var et job hvor jeg i løbet af en arbejdsdag godt kunne blive kastet rundt fra 4 til 6/7 arbejdsfungtioner på en arbejdsdag på 0 timer eller en 12 timer vagt det var alt efter hvor det brændte på og hvor det ikke brændte på jeg ved det er der ikke mange som kan rumme og jeg ved at det er klart en fordel jeg som medarbejder kan bruges så mange steder i en butik da det for det første gør til at kunderne ikke vil blive mørket af en medarbejder er syg i det jeg jo kender arbejdsrytmen jo og kan køre på fra starten af og der hvor jeg ikke er stærk g'r jeg selv en del for og lære nye ting som kan styrke mig i mit job jeg sætter gerne mål og vitioner til mig selv samt krav det gør også til jeg angatsjere mig meget i mit job og brander for mit job hverdag
Fordele
jeg er fleksipel og ikke bange dor nye udfordringer
Ulemper
ved jeg ikke lige
Selvstændige og forskellige arbejdsopgaver i en god atmosfære
Jeg fik forskellige arbejdsopgaver tildelt og tilrettelage min dag derefter. Jeg kunne arbejde selvstændigt og med ansvar.
Kollegaerne var hjælpsomme på trods af en travl hverdag. Der var tid til lidt sjov og ballade.
Fordele
Jeg kunne tilrettelægge min frokost så den passede iforhold til mine arbejdsopgaver.
Ulemper
Det var ikke muligt at sidde på en skammel, når der skulle varer på de nederste hylder
En rigtig god arbejdsplads hvor der var nok at lave og gode kollegaer
Jeg fik et rigtig godt overblik over hvordan en stor afdeling kører og hvordan opgaverne skulle prioriteres for at det hele fungerer. Efter noget tid fik jeg "ledelsesansvaret" på nogle af mine vagter. Jeg har også været med til at lære andre op.
Fordele
orden i lønforhold, nu og da var der gratis morgenmad eller en kage om eftermiddagen
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Kvickly. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,9