Lidl Ledelse-anmeldelser

Se alle 6.517 anmeldelser
Fantastisk arbejdsplads men en fantastisk god ledelse og en god butikschef
2,0
Lidl er meget stressende, butikschefen er ikke til at snakke med og vagterne er altid meget lange.
Generelt syntes jeg at et job hos Lidl er udemærket. Hvis man finder lager- og kassearbjede interessant.
Ulemper
En typisk dag for mig bestod i at tage mig af bagerafdeling, hvilket skulle stå klar til vi åbnede. Jeg udfyldte diverse papirer for at efterleve standarden i bageriet i forhold til hygiejne. Jeg hjalp efterfølgende med opfyldning af varer, frost, køl, kød og grønt, som kom hjem hver morgen, udover det fyldte jeg også diverse kolonial op. Den bestod også på kasseekspedering, hvor der samtidig skulle være tid til opfyldning af cigaretter, spiritus, slik og tog mig også af diverse rengørings projekter deromkring.
Eftersom jeg fik mulighed for at blive lukkeansvarlig, stod jeg også for klargøring af butikken, til den næste dag, og kasseoptælling samt slut optælling af pengeskab.

Det sværeste ved arbejdet i Lidl, var nok den store udskiftning af personale, især idet vi skulle bruge megen tid på og oplære hele tiden. Vi havde også stor udskiftning af chefer, hvilket betød at vores rutiner ofte blev lavet om så den effektive udnyttelse af tiden blev minimeret.

Der blev arbejdet meget med hele tiden at holde varerne friske, hvilket var den del af arbejdet jeg godt kunne lide. Alt blev tjekket igennem flere gang om dagen, så det hele tiden tog sig bedst ud.
Fordele
Gode kolleger, og gode hjælperedskaber
Ulemper
Afbrydelser i pauser
2,0
lidl er en lidt forvirrende arbejdsplads, hvor ledelsen kan være svær at følge med da de siger lidt hvad de selv mener er rigtigt og ikke snakker sammen.
Fordele
det var bare dejligt at være der da arbejdsmoralen ikke fejler noget
Ulemper
ledelsen snakker ikke rigtigt sammen
Vis flere Lidl-anmeldelser
Du kan prøve: